12
Apr 2013
Нюанси бізнес-етикету, про які важливо пам’ятати
При проведенні презентаційних заходів та ділових вечерь завжди потрібно пам’ятати про враження, яке ви справите на своїх партнерів по бізнесу і можливих інвесторів. Як правило, його дуже важко змінити, якщо відбулися організаційні накладки. Тому особливу увагу слід приділяти знанням основ етикету, які включають в себе багато нюансів.
Конференц сервіс передбачає точне дотримання норм бізнес-етикету. Так, наприклад, дуже важливо дотримуватися правил «протоколу перших секунд», що включають вітання, уявлення, звернення і рукостискання. Саме позитивне початок ділової зустрічі буде хорошою передумовою продуктивного діалогу, в процесі якого необхідно бути уважним до висловлювань партнерів, не виявляти своїх упереджень, уникати неправильних тлумачень, бути дипломатичним і ввічливим.
Розробка програми бізнес-заходів має на меті організацію і її неформальній складової. Зазвичай для цього відводиться один, незайнятий діловими переговорами, день. Необхідно враховувати особливості проведення заходів із зарубіжними партнерами. Так, наприклад, потрібно пам’ятати про точну відповідність статусів керівників, зустріч приїжджих партнерів. Якщо з приймаючої сторони переговори веде заступник керівника компанії, в програмі заходу бажано передбачити невелику зустріч прибула делегації з вищим керівництвом компанії.
Конференц сервіс передбачає також чітке дотримання нюансів бізнес-етикету при зустрічі прибуваючої делегації в аеропорту. При цьому першим повинен представлятися керівник приймаючої сторони. Після закінчення процедури зустрічі, делегацію необхідно відвести в готель. Правила етикету поширюються і на порядок розсадження привізних і супроводжуючих в автомобілях. Глава прибуває делегації розміщується на задньому правому місці автомобіля. Парковка автомашини проводиться таким чином, щоб вихід був праворуч. Точно дотримуючись вимог бізнес-етикету, компанія може вибудувати репутацію надійного ділового партнера.
Comments