08
Jul 2018
Чи є робота після заходу?
Чи є робота після заходу?
Багато людей наївно вважають, що робота організатора заходів закінчується рівно в той момент, коли подію залишає останній гість. Насправді, провівши всіх учасників, event-менеджер приймається за роботу, яку можна назвати пост-активностями.
10 ВАЖЛИВИХ ПУНКТІВ В РОБОТІ ПІСЛЯ ЗАХОДУ
При постактивностях, варто звернути увагу на:
1.Поповнення бази контактів
Навіть перебуваючи на святі або урочистості, event-менеджер повинен вміти винести з нього максимум користі. Як? Знайомитися з людьми, які можуть бути корисні в подальшій роботі і обмінюватися контактами з ними. Після заходу таких контактів може зібратися досить багато, а значить, їх потрібно систематизувати і внести в свою робочу базу.
2. Feedback
Зворотний зв’язок – це не тільки нагадування про себе учасникам події, але також можливість дізнатися про враження людей. Так організатору буде простіше зрозуміти, що гості хочуть бачити на заході, за що вони готові платити гроші і т.д. Важливо відстежувати будь-які згадки учасників про подію.
3.Подяка
Розсилка слів подяки гостям та учасникам заходу – це досить простий, але ефективний інструмент, який може підвищити лояльність до організатора. Важливо, щоб лист не був банальним, стандартні фрази можуть тільки відлякати людей. Якщо попрацювати над розсиланням трохи довше, скласти більш персоналізований текст, прикріпити посилання на фото з події, підготувати головну інформацію, озвучену на заході, а потім попросити залишити відгук, найімовірніше, люди з задоволенням виконають це прохання.
4. Звіт
Складання звіту щодо заходу необхідно для того, щоб поліпшити якість подальших подій, а також надати повну картину замовнику заходу. Звіт може містити не тільки фінансову сторону питання, а й оцінку досягнення поставлених перед заходом цілей.
5. Робота в соціальних мережах
Крім реагування на згадки гостей про захід, організатор повинен генерувати і власний контент для соціальних мереж. Можна підготувати не тільки фотографії і відео з події, а й невеликі витяжки з виступів, коментарі лідерів думок про захід і т.д. Чим різноманітніше буде контент, тим краще. При цьому варто пам’ятати, що занадто велика кількість публікацій може розлютити передплатників, тому подавати інформацію потрібно порційно.
6.Робота з сайтом
Сайт – основне джерело інформації для клієнтів (справжніх і потенційних). Отже, необхідно додати на сайт фотоальбом з заходу і постреліз. Це може бути як невелика замітка про подію, так і великий звіт з цифрами та іменами. Головне при виборі того чи іншого формату викладу інформації врахувати особливості цільової аудиторії.
7. Прорахунок бюджету
Без підрахунку витрат і доходів складно до кінця усвідомити, наскільки успішним був захід. Підбивши підсумки з фінансової точки зору, можна зрозуміти, на які пункти організації слід звернути увагу наступного разу, де можна зменшити витрати, а на що виділити більше коштів …
8.Обговорення всередині колективу
Важливим фактором для успішної роботи є постійна комунікація з колегами. Потрібно обговорити, з якими труднощами в процесі підготовки до події зіткнувся кожен з членів команди, що пішло не так, що варто доопрацювати, які помилки слід не допускати в подальшій роботі і т.д. Для згуртування колективу не варто забувати хвалити співробітників, акцентувати увагу на їх позитивні сторони.
9. Спостереження за новинками
Організатор заходів повинен йти в ногу з часом і впроваджувати у свої події ті чи інші інновації. Це можна зробити тільки в тому випадку, якщо постійно моніторити ринок підрядників і звертати увагу на технології, що з’являються.
10. Відпочинок
Ну ось! Настав час відпочити і пожинати плоди після вдалого заходу, щоб потім з новими силами взятися за новий проект. Враховуйте ці 10 важливих правил роботи після події, а також пам’ятаєте, що організувати будь-який захід набагато простіше на ультрасучасних професійних локаціях UBI Конференц Холу.
Comments