29
May 2013
Види інформаційних стендів та їх характеристика
Жоден з бізнес-заходів – конференцій, виставок та інших ділових зустрічей – не обходиться без застосування спеціальних конструкцій, які називаються виставковими стендами. Вони прості в обслуговуванні, ефективні і досить економічні. Тому такі візуальні пристрої користуються великою популярністю. Стенди є найбільш поширеним способом доведення інформації до споживачів, а їх виготовлення не вимагає великих ресурсів.
Регіональний інформаційний ринок наповнений великою кількістю подібних виробів. Широко представлені виставкові стенди від іноземних виробників, що відрізняються високою якістю виконання. У той же час, їх цінові параметри значно перевершують вітчизняні аналоги. Як вчинити, якщо рекламний бюджет компанії не дозволяє придбати такий пристрій?
В даному випадку цілком можна скористатися виставковими стендами регіональних виробників, що пропонують вироби економ-класу. Незважаючи на те, що в цьому ряду є відверто слабкі в технічному плані вироби, тим не менш, тут цілком можна вибрати необхідний екземпляр, який повністю задовольнить потреби компанії.
Бюджетні модифікації моделей цілком можна встановити в конференц хол невеликих компаній, що дозволить на високому рівні рекламувати вироби і послуги. Моделі бізнес-класу є іміджевими конструкціями, які відрізняються високою якістю і надійністю і добре зарекомендували себе при експлуатації на представницьких заходах. Виставкові стенди для презентацій і прес-конференцій, звані press-wall або прес-стіна, зазвичай розташовуються за спиною виступаючих, стаючи фоном, на якому можуть розміщуватися логотипи спонсорів, організаторів заходу.
Зазвичай на цьому тлі буде відбуватися фотографування гостей презентації та зірок шоу-бізнесу. До виробництва таких виробів пред’являються великі вимоги: вони обов’язково повинні бути представницькими, мобільними і легко трансформуватися. Дуже важливо, щоб їх поверхня не бліковала від спалахів фотоапаратів, а вартість була доступною.
Comments