09
Nov 2017
Матеріали для розповсюдження на виставці: необхідність чи злив бюджету?
UBI Конференц Хол вже розповідав, як правильно організувати участь у виставці, визначити концепцію, скласти бюджет і продумати стенд. Але, як щодо матеріалів для розповсюдження?.. Що потрібно друкувати, в яких кількостях, як за допомогою роздаткового матеріалу максимально привернути увагу клієнта і при цьому не витратити весь бюджет – розповімо в сьогоднішній темі.
Підготовка до виставки – це досить трудомістке заняття, яке вимагає значного часу. Але, на жаль, всі старання організаторів можуть «зійти нанівець» з однієї простої причини: потенційний клієнт забуде про вас.
Виставка – інформаційно насичена подія, на якому гості отримують максимум інформації в мінімально короткі терміни. А тому від того, чи отримає відвідувач ваші матеріали для розповсюдження та чи зацікавлять вони його, буде залежати успіх вашої роботи. За статистикою, понад 80% гостей виставки роблять рішення про покупку або замовлення не під час самого заходу, а протягом перших 3 місяців після події. Це ще раз підтверджує особливу значимість і ефективність роздавання поліграфічних матеріалів на виставці.
З чого починається Створення поліграфічних матеріалів для розповсюдження
Спочатку, важливо розуміти, що всіх відвідувачів не можна «згрібати під одну гребінку». Можна виділити мінімум 4 групи всіх присутніх на виставці:- Нецільова аудиторія;
- Цільова загальна група;
- Цільова група фахівців;
- VIP-персони (часто організатор запрошує їх самостійно).
Візитки
Для нецільової аудиторії буде достатньо звичайних візитних карток. Поряд з візитками конкретних співробітників, можна створити і візитки самої компанії.Листівки, буклети, журнали, каталоги
Цей вид продукції необхідний для цільової аудиторії. На листівках і буклетах в обов’язковому порядку повинен бути присутнім логотип, назва та контакти компанії. Буклети та журнали – більш об’ємні матеріали, які дають можливість детальніше розповісти про ваш товар, «притягнути» потенційного покупця.Порада
Зверніть увагу на оригінальне оформлення ваших матеріалів. За кілька годин виставки, відвідувач може отримати десяток пакетів з рекламою. І якщо раптом ваші поліграфічні матеріали будуть нецікавими, і не зможуть нагадати потенційному клієнту про ваш стенд і якість товару – ваша робота буде зім’ята і викинута в урну. Вся ваша рекламна продукція повинна бути оформлена в одному стилі, а інформація направлена на цільового покупця. Правильний контент, який не тільки розповість про ваш продукт, а й «вирішить» проблему клієнта – основа ефективної комунікації з покупцем. Чим конкретніше буде інформація, чим менше в ній буде води і чим гармонійніший дизайн – тим краще.Прайс
Чи потрібно роздавати прайс відвідувачам? На це питання немає однозначної відповіді. Наприклад, для зарубіжних виставок роздача прайса – це поганий тон. Зазвичай відвідувачі залишають свої візитки представникам компанії за стендом і ті скидають прайс на їх електронну адресу. У нас трохи інша ситуація. До прайс-листів відносяться цілком лояльно. Але, важливо розуміти, що часто на виставках присутні звичайні менеджери, які не приймають рішень, а зібравши всю інформацію, надають її керівникам. Уявіть ситуацію: той чи інший керівник не бачив вашого товару, він знає тільки його суму, відповідно, роблячи вибір між вашим продуктом і продуктом вашого конкурента, він вибере не кращий варіант, а дешевший. Тому часто представники компаній вдаються до хитрощів, яка може врятувати становище: вказівка цін зі знижками для учасників виставки. Закінчуючи питання з цінами, ми все ж таки рекомендуємо видрукувати достатню кількість прайс-листів, на випадок якщо відвідувач серйозно зацікавиться вашим товаром і захоче придбати його на місці або зробити це найближчим часом. І навіть якщо учасник виставки просто запитає вас про вартість, ви не повинні розвести руками і вибачитися за відсутність цін. Прайс обов’язково повинен бути, а от роздавати його чи ні – справа кожної окремої компанії.Альбоми
Альбоми – найвитратніший і менш популярний вид роздаткового матеріалу. Використовуються вони конкретно для VIP-персон. Мета альбому –розповісти історію компанії, познайомити з її співробітниками і донести всі переваги. Так, дуже швидко ми пройшлися по головним видам і особливостям матеріалів для розповсюдження. Сподіваємося, що наші поради допоможуть зрозуміти, що при організації виставки важлива не тільки оренда виставкового залу, наявність стендів та загальна концепція, але також і робота над рекламними матеріалами, які допоможуть презентувати вас і ваш товар не тільки під час самого заходу, але також і після його проведення.Comments