Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

Бранч – захід, який з роками набирає все більшої популярності. Тому розуміння основ його організації може виручити вас при підготовці не лише до сімейних торжеств, але також і до ділових заходів. Отже, перш ніж вдаватися в подробиць та розповідати про організацію бранча, давайте розберемося, що ж таке бранч і як він з’явився.

Що таке бранч?

Слово «бранч» – це комбінація слів breakfast і lunch, яка представляє прийом їжі між сніданком і обідом. Деякі визначають це як пізній сніданок або ранній обід. В-перше термін з’явився наприкінці XIX століття в Англії в британських вищих колах. В даний час бранч зазвичай пов’язаний з вихідними, можливо, тому, що це ті дні, коли можна поспати трохи довше і прийом їжі починається пізніше, ніж у будні дні. Існує навіть окремий термін – бранч вихідного дня. Залежно від міста і ресторану, бранч може тривати з 10.00 до 17.00.

Стандартне меню

Типовий бранч поєднує солодкі продукти, такі як млинці, тости і вафлі з солоними стравами, які зазвичай містять яйця в якості головного інгредієнта. Одним із стандартних страв є яйця Бенедикт, які подаються з беконом і голландським соусом.

Однак, з огляду на зростаючий інтерес до Бранчів, в ресторанах створюються все більш оригінальні страви. Крім того, меню бранча адаптується і для веганів і вегетаріанців. Особливістю бранча є також те, що він може містити алкогольні напої.


Як організувати бранч?

Давайте розглянемо ключові моменти  організації бранча.

Визначте кількість гостей

Важливо знати, скільки людей буде присутні на заході, так як це впливає на тип обраного вами бранча. Спрінг-бранчі відмінно підходять для невеликих вечірок, а бранчі в стилі буфета кращі для великих компаній. Але разом з тим, немає чітких правил, скільки гостей повинно бути присутнім на тому чи іншому типі бранча. Тут все залежить від складності приготування їжі.

Тому, щоб полегшити собі роботу, ви можете замовити професійні кейтерингові послуги в Києві. Ще один пункт, який потрібно врахувати – як гості будуть приймати їжу: стоячи або сидячи за столами?

Дізнайтеся про переваги в їжі Безумовно, якщо передбачається велика кількість гостей, запитати у кожного про їх переваги буде досить складно. Але якщо ви організовуєте бранч для незначного числа людей, дізнайтеся, чи є серед них ті, хто потребує окремого меню.

Визначтеся з темою

Зазвичай бранч не вимагає наявності тематики. Але якщо ви все-таки плануєте тематичний захід, це може вплинути на вибір страв. Наприклад, якщо ви зупинили свій вибір на чайному Бранчі, логічно, що ви віддасте перевагу саме чаю і каві, а не алкогольним напоям.

Продумайте меню

При виборі меню варто пам’ятати, що воно повинно бути різноманітним. У ньому має бути присутнім м’ясо, овочі, зернові, молочні продукти, салати … Також важливо, щоб страви були подані порційно. Крім того, якщо ви хочете провести святковий бранч, наприклад, новорічний або різдвяний, страви повинні відповідати цьому приводу.

P.S: Як фахівці, що надають конференц-сервіс не один рік, ми хочемо акцентувати увагу на тому, що бранч – досить «підступний» прийом їжі. Тому ми рекомендуємо вам звернутися за допомогою до професіоналів, які створять таке меню, яке задовольнить запити всіх присутніх.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74