Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

З плином часу змінюються норми особистого і професійного поведінки, але це не означає, що основний етикет не має ніякого значення. Сьогодні ми хочемо розповісти вам про декілька правилах ділового етикету, загостривши увагу на те, як потрібно поводитися під час ділових вечерь.

Основні правила сучасного ділового етикету

Що ж, почнемо з самих азів.

Знайомте людей один з одним

Якщо ви точно не впевнені, що люди, з якими ви зустрілися для ділових переговорів, знайомі один з одним, краще познайомити їх. Це змушує людей відчувати себе цінними, незалежно від їх статусу або положення.

Рукостискання як і раніше є професійним стандартом

Мало того, що цей простий жест демонструє вашу ввічливість, він також встановлює тон для потенційних професійних відносин.

Завжди говорите «будь ласка» і «спасибі»

Це повинно бути само собою зрозумілим, але в той же час, часом такі звичайні слова залишаються не виголошений. Цього не можна допускати.

Не перебивайте

 Ми стали дуже нетерпимі і, на жаль, часто прагнемо швидше розповісти свою думку, перебиваючи інших людей. Але ви повинні прикусити язика, так як це грубо демонструє неповагу до думки інших.

Слідкуйте за своєю мовою

Звичайно, в звичайному житті ми можемо дозволити собі сленг і навіть грубі висловлювання. Але це не прийнятно для ділових відносин.

Подвійна перевірка перед відправкою листів

Ведучи ділову переписку, завжди перевіряйте свої електронні листи на наявність граматичних і орфографічних помилок. Крім того, сучасні програми дозволяють виділяти всі помилки, а тому у вас не може бути ніяких виправдань своїм друкарські помилки. Переконайтеся, що тон повідомлення і його зміст передають те, що ви хотіли донести. І ніяких смайлів, будь ласка! Правила ділового етикету цього не допускають.

Не заходьте в чийсь офіс без попередження

Немає нічого гіршого, ніж зайти в чийсь кабінет, перервавши роботу людей. Перед тим як зайти, постукайте в двері або скажіть «Здрастуйте», якщо вона відкрита.
Обов’язково запитуйте, чи можуть вам приділити час.
Якщо розмова займе більше кількох хвилин, рекомендується зателефонувати або відправити лист по електронній пошті, щоб призначити відповідний час для зустрічі.

Не кажіть про того, кого з вами немає

 Іноді складно опиратися бажанню розповісти комусь про іншу людину. Природно бути цікавим і зацікавленим в тому, що роблять інші люди – це добре, але говорити про це – нешанобливо.

Уникайте деяких тем

Ми розмили багато особистих та професійних тем, але політика, релігія, здоров’я, як і раніше є неприйнятними темами для спілкування. Етикет ділових відносин говорить про те, що необхідно залишити ці теми за дверима офісу.

Вчасно з’являтися на зустрічах

Ваша пунктуальність показує іншим, що ви цінуєте свій і чужий час.

Відмовтеся від телефону під час зустрічі

Під час ділової зустрічі зосередьтеся на обговоренні тієї чи іншої теми. Не відповідайте на дзвінки, повідомлення і не перевіряйте електронну пошту. Це неповага до партнерів, не кажучи вже про те, що це дуже дратує.
Отже, з цим розібралася.

Тепер переходимо безпосередньо до ділового вечері. Чому ми виділяємо саме цю тему? Тому що ділові вечері стають навіть більш популярними, ніж багатогодинні наради в офісі. Складність ділових вечерь полягає в тому, що принципи ділового спілкування зберігаються, а також до них додаються правила поведінки за столом.

Як вести себе на діловій вечері?

  • Перед їжею потискайте руки всім, хто вже сидить за столом.
  • При необхідності познайомтеся, назвіть своє ім’я.
  • Обов’язково залишайтесь стояти, поки ваш партнер не сяде.
  • Після того, як ви сядете, помістіть серветку на коліна тільки після того, як всі інші сядуть.
  • Якщо хтось прийшов на вечерю після вас, чемно встаньте, щоб привітати їх.
  • Це нормально тримати двері для ваших партнерів або клієнтів, але ви не повинні витягувати для кого-то з них стілець, незалежно від їх статі.
  • У бізнес-умовах ви повинні залишити ці соціальні гендерні правила.
  • Їжте невеликими шматочками і повільно.
  • Ріжте не більше одного шматочка їжі за раз.
  • Якщо вам потрібно на час відлучитися, покладіть серветку на стілець і посуньте його під стіл. Вам не потрібно повідомляти, куди ви прямуєте.
  • Якщо ви кашляєте або чхаєте, відверніться вліво і прикрийте рот лівою рукою. Уникайте використання серветки як носову хустку. Знайте, які прилади використовувати.
  • Якщо ваш стіл вже сервірований, як правило, трапеза починається з застосування столових приборів, що знаходяться далі від вашої тарілки.
  • По ходу вечері і зміни страв, ви повинні використовувати прилади, поступово наближаючись до тих, які розташовані найближче до тарілки.
    Завжди ламайте хліб руками.
    Після того як ви закінчили трапезу, не відштовхуйте тарілку вбік.
  • Покладіть ніж і виделку паралельно один одному. При цьому лезо ножа повинно дивитися вліво, в зубці виделки – бути спрямовані вгору. Ніколи не забирайте залишки їжі додому! Ви прийшли на вечерю не для того, щоб поїсти, а для того, щоб вирішити ділові питання.
  • Той, хто запрошує на зустріч, той і платить. Це правило стосується випадків, якщо ви вечеряєте в ресторані.

Якщо ж ви організовуєте обід не в стаціонарному закладі, ви повинні замовити виїзне обслуговування заходу, а також подбати про те, щоб ваш партнер міг легко дістатися до місця проведення зустрічі.
Безумовно, правила етикету за столом можуть відрізнятися, в залежності від країни. Але ми привели загальні рекомендації, які є прийнятними для всіх національностей. Тому запам’ятовуйте їх і не забувайте дізнаватися нові принципи ділового спілкування.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74