Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

UBI Конференц Хол вже не раз писав про техніки, які допомагають переконливо виступати на різних заходах. І це вміння доносити свої думки лаконічно і цікаво можна використовувати не тільки для ділових зустрічей. Від щоденної співпраці і спілкування з колегами по роботі, а також з клієнтами залежить як успіх компанії, так і ваш особистий успіх.

Техніки та методи для переконливої ​​мови Пропонуємо вам кілька цікавих прийомів, завдяки яким ви зможете завоювати увагу аудиторії і урізноманітнити свою промову.

AAB

У чому суть? Спочатку ви говорите своє твердження (А), потім повторюєте його (А), після чого робите протилежне або зовсім інше висловлювання (В).

Приклад: Це дуже цікава ідея. Вона мені подобається. Але я не буду застосовувати її в своєму бізнесі. Безумовно, це простий приклад. Але він пояснює сам принцип роботи методу. Завдяки тому, що кілька разів ви говорите приблизно одне й те саме, аудиторія буде очікувати від вас такого ж продовження. Через несподівану кінцівки, ви рушіте всі стереотипи людей. ту техніку можна посилювати, додаючи більше однотипних фраз. Таким чином, це може виглядати і так: AAAB, AAAАB.

Візуалізація

Творча візуалізація – це техніка використання уяви, яка допомагає уявити бажаний результат. Візуалізація – улюблена техніка Мухаммеда Алі, Джима Керрі, Арнольда Шварценеггера і багатьох інших успішних людей.

Як застосувати візуалізацію в діловому середовищі? Наприклад, ви розповідаєте про вашу нову послугу кейтерингу. Запропонуйте своїй аудиторії уявити собі, які зміни відбудуться в їх роботі і житті, після того, коли вони почнуть використовувати дану послугу вашої компанії. Після того, як уявна картинка буде максимально яскравою, запропонуйте їм ознайомитися з меню, яке ваш кейтеринговий сервіс може приготувати за 2 години. Їх мозок почне отримувати імпульси, що саме ця послуга допоможе  досягти бажаного результату. Таким чином, ваші слова про необхідність і важливість послуги будуть звучати переконливіше.

AIDA

A – attention (увага).

I – interest (інтерес).

D – desire (бажання).

A – action (дія).

Що все це означає? Техніка AIDA застосовується в багатьох сферах, але особливою популярністю користується при продажах. Принцип її дії такий: Привернути увагу слухачів. Зробити це можна за допомогою звернень до аудиторії, суперечливой заяви, питання і т.д.

Зацікавити.

Після залучення уваги, зацікавте аудиторію привертає увагу живою історією, поділіться новою інформацією. Підсильте їх бажання. Запропонуйте аудиторії те, чого вони хочуть найбільше і покажіть, що ви знаєте, як це можна отримати.

Привернути увагу слухачів. Зробити це можна за допомогою звернень до аудиторії, суперечливого заяви, питання і т.д.

HELLYEAH

Це вже більш розширена модель, ніж AIDA.

Складається вона з 8 пунктів:

  • Залучення уваги.
  • Розгляд проблем, з якими може зіткнутися аудиторія і співпереживання їй.
  • Передісторія проблем.
  • Докази вашої компетентності.
  • Ваше рішення проблеми.
  • Аргументи на користь вашого рішення проблеми.
  • Дії.Скажіть аудиторії, що їм потрібно робити далі.
  • Попереджайте будь-які заперечення або сумніви залу.

Методи переконання

Використовуйте 3 найпоширеніші методи, без яких ваша мова не буде переконливою.

Етос (характер). У цю категорію відноситься авторитет доповідача. Покажіть, що ви професіонал своєї справи і знаєте, про що говорите.

Пафос (настрій) – це те, як ви зможете вплинути на емоції аудиторії. Сюди можна віднести особисті історії, міміку і жестикуляцію під час промови і т.д.

Логос (логіка) – звернення до логіки. Тут ви апелюєте фактами, цифрами, інформацією.

Підсумок.
Ви можете вибрати для себе найбільш дієві, на ваш погляд, прийоми для своїх презентацій, які, по суті, доповнюють один одного. Ми сподіваємося, що ці техніки і методи допоможуть вам  збільшити результативність своїх виступів та їх вплив на слухача.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74