Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

Вебінар – один з найбільш дієвих методів просування своїх послуг і продажу продуктів. Тим ні менш, невдало підготовлений вебінар може не тільки не виправдати всіх очікувань організаторів, а й завдати шкоди  їхньому іміджу. Саме тому ми підготували для вас повноцінну інструкцію, як підготуватися до вебінару так, щоб він приніс необхідний результат. Спочатку варто обумовити, що таке вебінар.

Вебінар – це онлайн-захід, на якому спікери проводять лекцію або тренінг. По суті, він не відрізняється від звичайного навчального заходу, за винятком того, що він проходить в режимі реального часу через Інтернет.

Зверніть увагу: про те, як безпосередньо провести вебінар з технічної точки зору ми писали в матеріалі «Як провести успішний вебінар: поради і особливості».

Що потрібно для підготовки до вебінару

Отже, почнемо з одних з найважливіших пунктів у підготовці:

Мета вебінару

Як правило, у вебінарів є кілька основних цілей – зібрати базу клієнтів, продати свої послуги / продукти, підвищити впізнаваність і т.д.

Мета вебінару визначить і те, про що ви будете говорити під час нього. Припустимо, якщо ви хочете зібрати базу і проводите вебінар в основному для нової аудиторії, слід зробити акцент на тому, щоб показати свою експертність. Якщо ж ви працюєте з постійною і неновою аудиторією, здивуєте її несподіваними подробицями про свої послуги / товари і т.д. Коли мета визначилася, і сформувалося спільне розуміння, про що взагалі йтиметься на вебінарі, переступаємо до наступних кроків.

Тема вебінару

Погодьтеся, навряд чи хтось зареєструється на вебінар, якщо тема не буде цікавити особисто його. Простіше кажучи, якщо ви захоплюєтеся кулінарією, ви будете шукати вебінари, пов’язані з приготуванням їжі. Цікавлячись психологією, ви, швидше за все, виберете вебінар про це. Саме тому так важливо чітко розуміти свою цільову аудиторію і прислухатися до її потреб. Як це можна зробити? Постійно проводьте опитування про те, які питання люди хотіли б обговорити, і про що їм було б цікаво дізнатися. Звертайте увагу на соц.мережі. Які пости отримують більше лайків і коментарів? Найімовірніше, саме це приваблює вашу ЦА.

До речі, від вибору теми, здебільшого, залежить і вартість вебінару. Якщо ви плануєте безкоштовний вебінар, краще буде вибрати більш загальну, але актуальну тему. Такі вебінари можна записувати і в подальшому додавати в соц.мережі  або на сайт, таким чином, постійно даючи людям корисний контент і підтверджуючи свою експертність. Якщо ж вебінар платний, подумайте про те, щоб вибрати одну вузьку тему, але розкрити її по-максимуму. Тоді люди будуть відчувати цінність вашого контенту. А ось скільки коштує ваш онлайн-захід можна визначити за сумою витрат, які ви здійснили в процесі його підготовки.

План вебінару

Щоб вебінар не перетворився на порожню балаканину, а був корисним, варто дотримуватися плану, який слід скласти заздалегідь. Підготовка до вебінару передбачає визначення таймінгу (як правило, 1,5 години), і поділ цього часу на блоки. У кожного ці блоки можуть бути своїми, але в основному вони виглядають так:

Привітання

Привітайтеся з глядачами, задайте тон зустрічі, налаштуйте людей на приємне і корисне проведення часу.

Нагадайте тему

Ще раз озвучте тему вебінару, розкажіть про її актуальності. Також можете розповісти глядачам план вашого вебінару. Це особливо важливо, якщо в кінці ви хочете подарувати присутнім знижку / подарунок і т.д. Натякнувши на це на самому початку, шанси на те, що люди дослухають вас до кінця, збільшуються.

Контент

Приступайте до викладу основного контенту. Тут варто сказати, що не потрібно включати багато пунктів для обговорення. Зупиніться на кількох пунктах питання (до 6 пунктів), але розкрийте їх з усіх боків. В іншому випадку, вебінар може сильно затягнутися, інтерес аудиторії зменшиться, а спікер стане менш активним.

Комерційна пропозиція

Якщо метою вебінару є продажу або розповідь про продукцію / послуги, після основного контенту самий час дати інформацію про це. Розкажіть, як ви можете допомогти вирішити «біль» слухачів, чому саме ви дасте їм максимальну користь і т.д.

Питання

Не забудьте залишити час на питання слухачів. Часто цей і попередній блок міняють місцями, залишаючи комерційну пропозицію наостанок. Можна робити і так, але, на наш погляд, в кінці вигідніше саме відповідати на питання.

Чому? Ті, кому ваша інформація і послуги / товари не актуальні, підуть після блоку продажів, таким чином, залишиться саме ваша цільова аудиторія, яка дійсно зацікавлена ​​у вашій компанії.

Прощання

Подякуйте всім, хто зареєструвався на вебінар.

Важливо: «Не відпускайте» аудиторію після вебінару. Надішліть їй в розсилці важливі тези з доповіді провідного, його запис, презентацію спікера, розкажіть про свої товари / послуги докладніше. Деяким людям потрібен час, щоб зробити замовлення або покупку.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74