23
Feb 2018
Поєднувати приємне з корисним: нетворкінгу на заході
Ви готові почути шокуючу фразу? З розвитком Інтернету, близько 75% людей стали віддавати перевагу відеоурокам, вебінарам і блогам, а живі лекції, семінари, тренінги та конференції почали відходити на другий план.
Незважаючи на це, в старих добрих заходах є одна безсумнівна перевага, завдяки якій вони ніколи не кануть в небуття – це можливість заводити корисні знайомства. У зв’язку з цим, сьогодні ми вирішили поговорити про нетворкінг, а також про способи зацікавити учасників спілкуванням. Почнемо!
ФАСІЛІТІРУЇМИЙ НЕТВОРКІНГ
Уявіть собі таку ситуацію: ви прийшли на семінар, прослухали цікаву доповідь, і тут настає момент, коли організатор оголошує кава-брейк. Ви робите собі чай і розташовуєтеся де-небудь в стороні. Збентежений і розгублений, ви не знаєте, чи варто до когось підходити і починати розмову? У підсумку ви п’єте свій напій, очікуючи продовження доповіді. Погодьтеся, ситуація не дуже приємна. Саме для того, щоб ніхто з гостей не відчував себе подібним чином, існує фасілітіруїмий нетворкінг. В такому випадку організатор допомагає людям почати комунікацію один з одним.- Попередня робота Якщо ви рекламуєте свій захід, повідомте потенційним учасникам, що його головною фішкою буде спілкування і поповнення телефонної книжки корисними контактами. Як правило, така «приманка» привертає більше відвідувачів, ніж сухий анонс про подію.
- Поради по нетворкінгу Ми підготували для вас кілька Лайфхаків, які посприяють спілкуванню між учасниками вашого заходу.
- Час Не може бути нічого гіршого, ніж невеликий за часом кава-брейк. В такому випадку, максимум, що встигнуть зробити гості – сходити до вбиральні і вистояти чергу за чаєм. Це стосується і тривалості обіду. Дайте своїм гостям достатньо часу для того, щоб поїсти, зробити кілька дзвінків, а вже після цього поговорити з парою-трійкою колег на заході.
- Приміщення Ви просто не уявляєте, яку величезну роль в нетворкінгу грає приміщення! Перевірено: окремо відведена зона відпочинку збільшує шанс комунікації між гостями в 2 рази. Крім цього, невеликі столики в зоні кава-брейків також можуть зіграти вам на руку.
- Присутні будуть більш охоче збиратися в групи, щоб випити чашечку кави. Адже це нам і потрібно!
- Нетворкінг-зони Після слова «нетворкінг-зони» багато впадають у відчай і не розуміють, що це взагалі таке. Насправді все дуже просто. Це всього-на-всього спеціально виділені місця, які можна використовувати для спілкування. Що розмістити в таких зонах? Все, що ви вважаєте за потрібне і корисне. Наприклад, це можуть бути дошки для візиток, на яких учасники будуть залишати свої контакти. Але не забудьте, що поруч з такою дошкою повинні бути роздруковані шаблони карток, в разі, якщо хтось прийшов на подію без візитки. Подібну функцію має і стіна контактів.
У висновку хочеться сказати, що не варто нехтувати нетворкінгом на заході. Цікаве спілкування з корисними людьми впливає на фінальне враження гостей про подію. Тому радимо придивитися до вищеперелічених порад, які допоможуть налаштувати учасників на взаємодію і приємне проведення часу.
Comments