Logo

Виставка – захід, який дозволяє розповісти про художників і привернути увагу до їх творчості. З огляду на це, ми вирішили розповісти про деякі нюанси організації виставки живопису.

Підготовка до виставки живопису

Уявіть, що ви прийшли на виставку, на якій розміщені картини Анрі Матісса, Леонардо да Вінчі, Сальвадора Далі, Марії Приймаченко та інших, абсолютно протилежних один одному художників. Швидше за все, такий підхід здатний ввести гостей в творчий шок. Тому, перше, що організатор повинен продумати – тематику виставки.

За основу виставки можна взяти певний стиль живопису, почуття або подію. Головне, щоб тематика виставки несла конкретний посил. Після того як тема визначена, подумайте над назвою виставки, адже назва повинна бути яскравою, чіпляючою і привертати увагу. При цьому, з назви має бути зрозуміло, що відвідувачі зможуть побачити на заході.

Наприклад, якщо ви організовуєте виставку конкретного художника, не зайвим буде вказати його ім’я в назві. Те ж стосується і певного напряму живопису. Ви хочете організувати виставку сюрреалізму? А може кубізму, експресіонізму або імпресіонізму?

Наступний етап – відбір робіт. Виберіть найбільш цікаві роботи художника, чию виставку ви організовуєте або, наприклад, дайте клич, щоб знайти молодих авторів, чиї роботи можуть підійти для вашого заходу. Зазвичай для виставки потрібно мінімум 30 полотен, але, в залежності від площі залу, їх може знадобитися і більше. Тому відберіть більшу кількість робіт, ніж потрібно.

ОРГАНІЗАЦІЯ

Дата заходу

Перше, що потрібно зробити – вибрати дату проведення виставки. Успішна виставка – це копітка підготовка, координація з багатьма людьми, а також максимальна увага до деталей. Не ризикуйте організовувати виставку за лічені тижні. Краще, якщо ви займетеся цим за 2-3 місяці.

При виборі самої дати заходу, варто звертати увагу на те, щоб в цей день не проходили інші масштабні події. Ще одним важливим пунктом є вибір дати події ближче до кінця тижня. Саме тоді люди не обтяжені робочими турботами і думають над тим, як провести свої вихідні. Бюджет

Складання бюджету – пункт, який присутній при підготовці до будь-якого заходу. І як ми вже наголошували, важливо, щоб крім витрат на зал, кейтеринг, зарплату персоналу і т.д., в бюджеті були закладені кошти на непередбачені витрати, які можуть виникнути в процесі організації.

Місце проведення

Виставковий зал, який ви оберете для свого заходу, повинен відповідати високим вимогам: бути просторим, містким, мати хороше освітлення і вентиляцію, все необхідне технічне оснащення, зручну транспортну розв’язку і т.д.

Кейтеринг

Залежно від того, якого рівня виставку ви плануєте організувати, можна подумати, чи потрібен на заході кейтеринг. Але, в більшості випадків, невеликі смачні частування та напої точно не завадять.

При оренді залу для виставки, уточніть, чи можуть співробітники організувати для вас виїзне обслуговування, або ж вам необхідно подбати про це самостійно?

Продаж картин

Виставка – захід, метою якого є не тільки представити картини, а й продати їх. Тому ви повинні переконатися, щоб художники оцінили свої роботи, перш ніж вони будуть представлені.

Ідея: не всі відвідувачі зможуть дозволити собі придбати повноцінну картину, тому варто подумати над тим, щоб мати про запас деякі репродукції картин, їх невеликі копії і мініатюри. Відповідно, їх вартість дешевше, а значить, кожен присутній зможе піти додому з покупкою.

Реклама

Непогано створити невеликі рекламні брошури, на яких була б розміщена основна інформація, що стосується виставки: назва, основний посил, дата, час і місце проведення, дрес-код,вартість вхідного квитка, список художників, чиї роботи будуть представлені на подію, а також, можливо, фотографії деяких картин.

Також при роботі над виставкою можна залучити громадськість. І найкращим способом для цього буде запрошення журналістів. Розішліть прес-реліз (правила написання якого ми вже писали раніше) засобам масової інформації з метою розміщення його на тематичних сайтах або в газетах / журналах. Якщо ви хочете, щоб ваш захід відвідали конкретні люди, запросіть їх особисто. В такому випадку можна відправити іменне електронне запрошення, прикріпивши більш детальну інформацію про художників і полотнах.

Соціальні мережі

Зараз соц.сети – потужний інструмент просування і рекламування будь-якого заходу, в тому числі і виставок. Додати сторінку події в Facebook, опублікуйте інформацію в Instagram або в будь-який інший мережі, де може бути ваша цільова аудиторія.

ПРОВЕДЕННЯ

На цьому етапі ви повинні переконатися, що у вас є достатня кількість людей, які допомагають вам у організації заході. Ви можете залучити волонтерів для того, щоб оформити зал і проводжати відвідувачів. Також, вам потрібно буде найняти вантажників, щоб занурити і вивантажити всі полотна, водія з автомобілем для перевезення робіт, фотографа і оператора для фіксації всього заходу, а також технічних співробітників, які б побудували вам світло для якісного освітлення картин. Для того щоб створити на події невимушену обстановку, варто подумати про музичний супровід.

Окрему увагу варто приділити плануванню приміщення. На це потрібно витратити більше часу, щоб все картини зайняли вдале місце, були достатньо освітлені і гармонійно виглядали один з одним, продовжуючи обрану вами концепцію заходу. Великою перевагою стане, якщо під час виставки будуть присутні автори представлених робіт, які зможуть відповісти на виникаючі у гостей питання. Якщо ж виставка присвячена художнику, якого вже немає на світі або він не може бути присутнім на заході, варто подумати про те, щоб найняти людину, що розбирається в мистецтві, який зможе задовольнити інтерес гостей про той чи інший полотні.

Оскільки виставка – захід світський, величезну увагу на ньому приділяється саме спілкуванню. Стимулюйте присутніх спілкуватися один з одним, заводити знайомства і бесіди. Невимушена обстановка здатна значно поліпшити загальне враження присутніх про подію.

Підсумок. Виставка – захід, який вимагає ретельної підготовки. Поставитися до неї варто з повною серйозністю, почавши перші кроки за 2-3 місяці до дати проведення. Тематика, назва, відбір картин, визначення дати та місця проведення, складання бюджету, організація кейтерингу, продаж картин, рекламна кампанія, співпраця з волонтерами та підбір персоналу – все це важливі деталі, які не можна випускати з уваги. Тому озбройтесь нашими порадами і з легкістю організовуйте найрізноманітніші виставки.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74