Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

Напевно, не варто багато говорити про те, наскільки важливо збирати контакти учасників заходу, адже це те, що може розширити базу клієнтів, збільшити продажі, а значить  – вивести бізнес на новий рівень.

При цьому важливо пам’ятати, що учасники події не завжди легко готові ділитися своїми контактними даними. Тому, збір візиток повинен бути, в першу чергу, невимушеним. Як тільки гості відчують найменший тиск з вашого боку – інформації вам не бачити.

Кілька способів збору контактів

Існує багато варіантів, які можна використовувати для того, щоб зібрати контакти учасників події, ми ж виділимо лише 4 з них: анкетування, коробка візиток, фотографії та легенда.

Анкетування

Перед запуском реєстрації на захід, підготуйте невелике анкетування на 3-4 закритих питання (так / ні). Коли людина буде заповнювати заявку на участь, подякуйте йому за реєстрацію і відправте свій опитувальник.

Таким чином, з усієї кількості учасників, завдяки відповідям ви зможете виділити для себе максимально цільову аудиторію, з якою буде набагато легше працювати.

Якщо немає можливості зробити все це в електронному вигляді, з подальшим вивантаженням даних в таблиці, залишається такий варіант анкетування: роздача друкованих опитувальників під час або після заходу.

Коробка візиток

Якщо ви не володієте достатньою кількістю персоналу, який міг би збирати контакти під час заходу, можна скористатися коробкою для візиток. Виділіть трохи місця, щоб встановити стенд, або стіл, на якому розміщуватиметься дана коробка (ваза і т.д.). Обов’язково проінформуйте відвідувачів усно, або залиште поруч з коробкою інформаційний лист про те, що в неї потрібно кидати свої візитки.

Важливо: людям необхідна серйозна мотивація, щоб залишити контакти. Тому пообіцяйте їм знижку / безкоштовний запис заходи / сувенір і т.д., за те, що вони зроблять запропоновану дію.

Запам’ятайте, не у всіх присутніх можуть бути з собою візитки, тому поруч повинні лежати аркуші паперу і ручки, щоб люди мали можливість від руки написати своє ПІБ, номер телефону та адресу електронної пошти.

Фотографії

Всі люди люблять фотографуватися, особливо якщо їх фотографує професіонал. Підготуйте красиві фотозони і запросіть фотографа. Запропонуйте людям зробити фото на вашому тлі і залишити свої контакти, щоб після заходу ви могли розіслати їм їх знімки.

Подібна «наживка» сприяє тому, що люди з радістю залишають свої номери і поштові адреси, в очікуванні гарних фотографій.

Легенда

Під час рекламування заходи повідомте потенційним учасникам, що на вашій події буде працювати спеціальна «біржа контактів», і, залишивши свої дані, вони отримають доступ до контактів всіх, хто зробив так само. Подібна заява приверне увагу відвідувачів, так як часто на заходи приходять саме для нетворкінгу і корисних знайомств. А оскільки за кілька годин познайомитися з усіма навряд чи вийде, така «біржа» може зацікавити залишити інформацію про себе.

Таким чином, всі залишаються в плюсі: і відвідувачі, і ви, так як отримуюте більше контактів, ніж зазвичай. Що робити, якщо клієнт не дає контакти? Є кілька улюблених відмовок відвідувачів, які не хочуть давати свої дані.

Наприклад: «У мене немає з собою візитки», «Давайте я сам / сама подзвоню вам після заходу», «У мене немає часу» і т.д. Найчастіше подібні відповіді з’являються в результаті того, що клієнт не бачить сенсу і користі в тому, щоб залишити інформацію про себе. Тому головне, про що організатор повинен проінформувати відвідувача – про його вигоди!

Ми побічно вже згадали про це, кажучи про метод збору контактів «Коробка візиток», тобто клієнтові потрібно запропонувати зиск.

Наприклад, скажіть, що серед тих, хто дасть свої візитки / контактні дані, буде розіграний який-небудь подарунок, безкоштовний доступ до тієї чи іншої інформації, схожої з темою заходу або безкоштовна участь в наступній події, знижка, можливість додаткового спілкування з будь-яким спікером і т.д.

Варіантів може бути безліч, головне – запропонувати відвідувачеві щось на заміну за інформацію про нього.

Як використовувати зібрані контакти?

База даних – це найкращий спосіб збільшення продажів і підвищення лояльності до компанії. Завдяки їй ви можете робити розсилку, сегментувати постійних клієнтів і здобувати увагу нових.

У яких випадках ви зможете використовувати отримані контакти?

Розповідаючи про свій новий захід;

Повідомляючи інформацію про нові послуги / товари;

Вітаючи зі святами, збільшуючи лояльність;

Відправляючи опитувальники;

Розуміючи думку клієнта про вас, щоб покращувати якість своєї роботи;

Ділячись корисною інформацією і т.д.

Кілька програм для роботи з базою даних

Найлегша програма, в яку можна вносити зібрані контакти – це Excel. Таблиці Excel дозволяють з легкістю заносити необхідну інформацію абсолютно безкоштовно, легко її редагувати, виділяти і доповнювати. Популярністю також користується CRM. Це вже платне програмне забезпечення, але воно є більш надійним сховищем для інформації, ніж Excel. Крім того, CRM можна інтегрувати з MailChimp – сервісом для поштових розсилок.

Порада: розсилка листів вашій базі клієнтів повинна бути персоналізована. Тобто, лист повинен починатися зі звернення до клієнта (Ім’я, по-батькові) . Цей невеликий допис допоможе значно підвищити довіру до вас і збільшити лояльність адресата. Тому при зборі контактів звертайте увагу на те, щоб людина вказала своє ім’я.

У підсумку, варто нагадати, що збір контактів повинен бути невимушеним, цікавим для самих відвідувачів. Прислухаючись до наших простих порад, зробити це буде досить легко!

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74