Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

З кожним роком онлайн навчання стає все більш популярним, а також доступним, і це не може не радувати. Сьогодні ми розглянемо як провести вебінар і в чому його особливості, як одного з найбільш популярних методів навчання.

ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ

Більшість людей вважають за краще навчатися саме онлайн, адже у цього способу існує величезна кількість переваг, серед яких:

Ціна

Онлайн навчання коштує порядком дешевше, ніж офлайн, адже у вартість курсів або вебінарів не включається ціна за оренду приміщення, частувань та т.д.

Місце навчання

У випадку відвідування офлайн занять, людина прив’язана до конкретного місця проведення. Онлайн же можна займатися де завгодно – вдома, в кафе, в парку, головне, щоб у людини був безперебійний інтернет.

Гнучкість

Людина може сама планувати свою зайнятість, вибирати для себе зручні дати і час. А якщо у нього не виходить прослухати лекцію / вебінар, він може отримати запис заходи і переглянути її в будь-який зручний час. Перспективи Інтернет відкриває широкі можливості для людини, яка хоче підвищити кваліфікацію завдяки фахівцям з іншого міста або навіть країни.

Секрети успішних вебінарів

Вебінар, мабуть, найпопулярніший варіант онлайн навчання. Для організації вебінару використовується вебінарная кімната. Вона має широкий функціонал, корисний для ведучого, наприклад:

  • Трансляція презентацій;
  • Показ зображення робочого столу;
  • Програвання відео;
  • Запис вебінару і т.д.

Вебінарні кімнати можуть бути безкоштовними і платними. Тут варто враховувати, що вибираючи безкоштовні сервіси, ви можете зіткнутися зі збоями в роботі, затримкою звуку, поганою якістю зображення і т.д. Саме тому успішний вебінар найімовірніше провести в платних вебінарних кімнатах. Визначившись з сервісом, потрібно протестувати його роботу перед тим, як проводити свій захід. В процесі тестування зверніть увагу на:
Кількість місць, доступних для учасників;

Розмір сховища. Чим більше відео, презентацій ви плануєте показувати, тим більше сховище повинне бути;

Мова. Краще, якщо сервіс дозволить міняти кілька мов інтерфейсу;

Якість трансляції. Організуйте пробний вебінар і перевірте якість звуку / зображення, а також переконайтеся, що затримка між сказаним і почутим становить не більше декількох секунд;

Доступність роботи на телефоні. Перевірте, чи можна зайти в вебінарную кімнату не тільки з комп’ютера, але і з мобільного телефону.

НЮАНСИ РОБОТИ В ВЕБІНАРНІЙ КІМНАТІ

Всі вебінарні кімнати працюють приблизно однаково, тому розглянемо кілька загальних нюансів при їх використанні.

Тема вебинару.
При створенні вебінару потрібно буде прописати загальні параметри заходи, в тому числі його тему. Тема – це та назва, яку будуть бачити учасники, зайшовши на сервіс. Міняти тему можна скільки завгодно раз, головне не забувати, відповідно, змінювати посилання на вебінар.

Налаштування для учасників.
Потрібно сказати і про дії, які ви дозволите здійснювати учасникам заходу. У вас з’явиться цілий список таких дій, і якщо ви хочете дозволити якісь з них, варто просто поставити галочку. Рекомендуємо дати учасникам можливість ділитися посиланням на вебінар, показувати чат і кнопки входу через соціальні мережі. Зовнішній вигляд. На свій розсуд можна змінити і оформлення вебінарной кімнати: колір, фонову картинку, банер вебінару, логотип, картинку при вході і т.д.

Кількість ведучих.
Залежно від типу вебінарной кімнати, кількість , які ведуть мовлення одночасно, може бути різний, але, в основному, платний сервіс дозволяє додавати до 10 спікерів відразу.

Матеріали вебінару.

Завантажити матеріали в вебінарную кімнату дуже легко, потрібно лише знайти відповідну вкладку на сервісі і вибрати документи, які ви бажаєте додати. До речі, ви можете вказати, якому саме спікеру будуть доступні ці матеріали. Крім цього, в кімнату можна додати і посилання на відео.

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ
Оптимальний час проведення – 1,5-2 години.

Скільки повинен тривати вебінар?
О котрій годині проводити вебінар? Краще організовувати вебінари в будні дні, вечорами. Найчастіше початок вебінару призначають за 19: 00-20: 00. Чи робити запис?

Скільки повинен тривати вебінар? Оптимальний час проведення – 1,5-2 години.

Іноді анонсування того, що запису вебінару не буде, може додати цінність заходу, але все-таки краще робити запис і висилати її тим, хто був присутній на навчанні. До речі, можна надати всім бажаючим, які пропустили вебінар, можливість купити запис за певну суму.

Чи можна організувати вебінар самому? Звичайно, в Інтернеті можна знайти багато інформації про те, як правильно провести вебінар самому, роблячи трансляцію безкоштовно в скайпі або на ютюбе. Для особистих цілей такі майданчики цілком придатні, але якщо ви розвиваєте бізнес і хочете, щоб потенційні клієнти сприймали вас належним чином, такі методи краще не використовувати.

Чи обірветься запис вебінару, якщо пропаде Інтернет? Якщо у вас пропав Інтернет, ви зможете повторно підключитися до сервісу, після чого запис продовжиться самостійно.

Чи можна заблокувати учасника? Так, якщо хтось з учасників веде себе неналежним чином, його можна заблокувати і доступ до вебінару для нього буде закритий.

Сподіваємося, що наші зауваження допоможуть організувати вдалий вебінар, а якщо ви все-таки вважаєте за краще традиційне навчання, можете орендувати майданчик для проведення заходів в UBI Конференц Холі!

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74