Як провести успішний вебінар: поради й особливості
ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ
Більшість людей вважають за краще навчатися саме онлайн, адже у цього способу існує величезна кількість переваг, серед яких:Ціна
Онлайн навчання коштує порядком дешевше, ніж офлайн, адже у вартість курсів або вебінарів не включається ціна за оренду приміщення, частувань та т.д.Місце навчання
У випадку відвідування офлайн занять, людина прив’язана до конкретного місця проведення. Онлайн же можна займатися де завгодно – вдома, в кафе, в парку, головне, щоб у людини був безперебійний інтернет.Гнучкість
Людина може сама планувати свою зайнятість, вибирати для себе зручні дати і час. А якщо у нього не виходить прослухати лекцію / вебінар, він може отримати запис заходи і переглянути її в будь-який зручний час. Перспективи Інтернет відкриває широкі можливості для людини, яка хоче підвищити кваліфікацію завдяки фахівцям з іншого міста або навіть країни.Секрети успішних вебінарів
Вебінар, мабуть, найпопулярніший варіант онлайн навчання. Для організації вебінару використовується вебінарная кімната. Вона має широкий функціонал, корисний для ведучого, наприклад:- Трансляція презентацій;
- Показ зображення робочого столу;
- Програвання відео;
- Запис вебінару і т.д.
НЮАНСИ РОБОТИ В ВЕБІНАРНІЙ КІМНАТІ
Всі вебінарні кімнати працюють приблизно однаково, тому розглянемо кілька загальних нюансів при їх використанні.Тема вебинару. При створенні вебінару потрібно буде прописати загальні параметри заходи, в тому числі його тему. Тема – це та назва, яку будуть бачити учасники, зайшовши на сервіс. Міняти тему можна скільки завгодно раз, головне не забувати, відповідно, змінювати посилання на вебінар.
Налаштування для учасників. Потрібно сказати і про дії, які ви дозволите здійснювати учасникам заходу. У вас з’явиться цілий список таких дій, і якщо ви хочете дозволити якісь з них, варто просто поставити галочку. Рекомендуємо дати учасникам можливість ділитися посиланням на вебінар, показувати чат і кнопки входу через соціальні мережі. Зовнішній вигляд. На свій розсуд можна змінити і оформлення вебінарной кімнати: колір, фонову картинку, банер вебінару, логотип, картинку при вході і т.д.
Кількість ведучих. Залежно від типу вебінарной кімнати, кількість , які ведуть мовлення одночасно, може бути різний, але, в основному, платний сервіс дозволяє додавати до 10 спікерів відразу.
Матеріали вебінару.
Завантажити матеріали в вебінарную кімнату дуже легко, потрібно лише знайти відповідну вкладку на сервісі і вибрати документи, які ви бажаєте додати. До речі, ви можете вказати, якому саме спікеру будуть доступні ці матеріали. Крім цього, в кімнату можна додати і посилання на відео.
ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ Оптимальний час проведення – 1,5-2 години. Скільки повинен тривати вебінар? О котрій годині проводити вебінар? Краще організовувати вебінари в будні дні, вечорами. Найчастіше початок вебінару призначають за 19: 00-20: 00. Чи робити запис? Скільки повинен тривати вебінар? Оптимальний час проведення – 1,5-2 години. Іноді анонсування того, що запису вебінару не буде, може додати цінність заходу, але все-таки краще робити запис і висилати її тим, хто був присутній на навчанні. До речі, можна надати всім бажаючим, які пропустили вебінар, можливість купити запис за певну суму. Чи можна організувати вебінар самому? Звичайно, в Інтернеті можна знайти багато інформації про те, як правильно провести вебінар самому, роблячи трансляцію безкоштовно в скайпі або на ютюбе. Для особистих цілей такі майданчики цілком придатні, але якщо ви розвиваєте бізнес і хочете, щоб потенційні клієнти сприймали вас належним чином, такі методи краще не використовувати. Чи обірветься запис вебінару, якщо пропаде Інтернет? Якщо у вас пропав Інтернет, ви зможете повторно підключитися до сервісу, після чого запис продовжиться самостійно. Чи можна заблокувати учасника? Так, якщо хтось з учасників веде себе неналежним чином, його можна заблокувати і доступ до вебінару для нього буде закритий. Сподіваємося, що наші зауваження допоможуть організувати вдалий вебінар, а якщо ви все-таки вважаєте за краще традиційне навчання, можете орендувати майданчик для проведення заходів в UBI Конференц Холі!Comments