Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

Організація новорічного корпоративу – тема №1 для івент-менеджерів, HR-фахівців і офісних співробітників компаній, адже вже зараз багато фірм починають орендувати локації для вечірок, готувати сценарії і шукати артистів, щоб уже в грудні насолодитися плодами своїх старань. Одне з головних питань, яке стоїть перед компаніями при підготовці до корпоративу – це тематика свята. Чому ж це так важливо? Тому що саме обрана тема стає червоною ниткою, яка об’єднує всі елементи торжества. Саме вона задає тон святу і створює настрій.

Ідеї для організації корпоративів

Ми хочемо запропонувати вам ідеї, які останнім часом користуються особливою популярністю для корпоративів – урочистості в стилі тих чи інших країн. Ми на своєму особистому досвіді розповімо, на які пункти слід звернути увагу і які розваги викличуть більший інтерес присутніх.

Корпоратив у французькому стилі

Мабуть, почнемо з оформлення локації. Світлі тони, затишні маленькі столики, квіти, скатертини у смужечку, виноград в кошиках, пляшки вина – все це перенесе співробітників в неспішний французьке містечко. Не забудьте про музичний супровід, адже воно створить потрібний настрій вечірки. Складіть плейлист як зі світовими хітами на французькій мові, так і з сучасними піснями.

Чим же пригощати гостей? Для початку визначитеся, який формат ви хочете вибрати  –  банкет або, наприклад, фуршет. Якщо ви віддали перевагу банкету, можете спокійно замовляти у кейтеринговой компанії приготування цибулевого супу, грибного супу-пюре, а також качиної грудки з різними гарнірами. Якщо ж ви плануєте організувати фуршет, тоді приділіть увагу закускам. Франція – це країна сирів, тому без сирних нарізок точно не обійтися! Також можете запропонувати гостям крокети, киш лорен, паштет, жульєн і т.д. Особливою популярністю користуються французькі десерти, тому варто організувати candy-бар.

А які ж розваги вибрати? Варіантів безліч! Організація кулінарного майстер-класу, виступ музикантів, які виконують французькі хіти, показ мод, «реконструкція» картин, представлених в Луврі, вікторини і т.д. Вибір залежить від того, наскільки активними є співробітники компанії.

Корпоратив в японському стилі


Створити антураж японської вечірки досить легко – використовуйте зображення драконів, віяла, орігамі, аніме, квітки сакури, паперові гірлянди. Якщо ваші співробітники добре до цього поставляться, можна відмовитися від звичайних столів, орендувавши низькі столики, які використовуються в Японії. Але в такому випадку, слід подумати про килими, щоб гості могли сидіти прямо на підлозі і відчувати себе комфортно.

Меню

Звичайно, Японія асоціюється з ролами і суші. Але це не все, що їдять японці. Вони дуже люблять рис з овочами і куркою, морепродукти, супи, локшину і т.д. Якщо говорити про алкоголь, то кращим рішенням буде саке і сливове вино.

З розваг можна придумати майстер-класи з приготування ролів, складання орігамі, створення ікебан, каліграфії і т.д. Також можна організувати урок з навчання рухам традиційного японського танцю. І, звичайно, не забудьте про фотозони, де гості можуть приміряти кімоно, взяти в руки парасольки і зробити фото на пам’ять.

Корпоратив в індійському стилі

Індійська вечірка – це буйство фарб і відтінків. Не бійтеся використовувати в декорі локації килими, різнокольорові намети, подушки, балдахіни. Також можете купити свічки, ароматичні палички, щоб створити більш затишну атмосферу в залі для вечірки. Індійська одяг дуже колоритний, тому при бажанні можна встановити дрес-код, тоді урочистість вийде ще більш яскравим і неординарним. Що ж стосується частувань, то Індія – країна прянощів, тому їжа повинна бути добре приправленою. Разом з тим, вона не обов’язково повинна бути гострою, так як це може бути не до смаку всім гостям.

Розваги

Мехенді – запросіть людину, яка зможе прикрасити руки присутніх мехенди

Індійські танці  – запропонуйте розучити рухи індійських танців

Йога – проведіть конкурс на кращого йога або розіграйте спектакль в стилі «Зіти і Гіти».

Розваги:
Корпоратив в українському стилі

Довгі дерев’яні столи, рушники, вишивка … все це додасть інтер’єру зали нашої української родзинки. Накрийте на столи улюблені частування – вареники, соління, буженину, борщ, домашні ковбаси, крученики, галушки, котлети по-київськи і т.д. Створіть плейлист українських пісень – це можуть бути як народні пісні, так і хіти сучасних виконавців.

В якості розваги варто залучити музикантів, артистів, котрі демонструють бойове мистецтво на мечах або танцювальні колективи. Організуйте конкурс на краще виконання гопака, урок зі створення ляльки-мотанки, влаштуйте веселі змагання. Головне в підготовці розваг не переборщити, чергуйте активні конкурси з відпочинком, щоб гості могли також просто поспілкуватися і перекусити.

Корпоратив в англійському стилі

У порівнянні з японським або, наприклад, індійським корпоративом, оформлення вечірки в англійському стилі буде менш екстравагантним. З чим у нас асоціюється ця країна? З телефонними будками, червоними автобусами, нерухомими королівськими гвардійцями. Це ті елементи, які ви можете легко використовувати в інтер’єрі. Створіть фотозони з пам’ятками Англії, це обов’язково сподобається гостям і викличе їх інтерес. Також підготуйте реквізит для фото – картонні вуса, капелюшки, окуляри. Скласти меню для корпоративу в англійському стилі не складе труднощів. Британці люблять м’ясні стейки, рибу, пудинг, яблучні пироги, овочеві крем-супи і картопля.


Відносно інтерактивів, то у британців є чудова традиція пити чай о 5 годині вечора. Познайомте гостей з тонкощами чайної церемонії і її історією. Одним з найпопулярніших англійських персонажів є Шерлок Холмс, тому можна запропонувати гостям пройти квест, в якому їм потрібно буде розкрити таємницю або злочин.

Висновок. Тематичний корпоратив відкриває широкі можливості для організаторів. Правильно вибрана концепція полегшує подальшу роботу з продумуванням декору, меню, розвагами, дрес-коду і т.д. Саме тому так важливо приділити більше часу визначенню найбільш вигідною тематики.

У свою чергу, ми сподіваємося, що нам вдалося надихнути вас і наштовхнути на ідеї для свого корпоративу

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74