15
Nov 2018
Новорічний корпоратив: помилки, які «знищують» свято
У 2016 році на екрани вийшов чудовий комедійний фільм під назвою «Новорічний корпоратив». Він досі користується величезною популярністю серед глядачів, оскільки показує історію однієї з найбільш відчайдушних вечірок офісних співробітників перед Новим роком. Ми ж побачили в цьому фільмі реальний посібник про те, які помилки не можна допускати при підготовці корпоративного заходу.
Основні помилки при організації корпоративу:
Організувати корпоратив без відома начальника Це, мабуть, головна стратегічна помилка. Часом ініціатива організувати новорічне свято виходить не від начальства, а від звичайних співробітників. В такому випадку слід висловити свою ідею керівництву.Організувати корпоратив в офісі
Корпоратив в стінах офісу можна назвати помилкою з кількох причин. По-перше, в робочій атмосфері складно розслабитися. По-друге, офісні приміщення не пристосовані до проведення свят. По-третє, подальшу прибирання приміщень доведеться здійснювати самотужки.Покликати своїх покупців / замовників на корпоратив
Яке б враження ви не хотіли зробити на своїх замовників, необхідно підтримувати з ними професійні відносини. Тим більше, присутність одних замовників може бути образливим для інших, яких ви не запросили на корпоратив.Організувати корпоратив «похапцем»
Герої фільму «Новорічний корпоратив» виділили на організацію вечірки всього 5 годин. І якщо в рамках кіно цього часу може вистачити, то в реальному житті – однозначно ні! Подумайте про організацію заздалегідь і не зволікайте все до останнього дня. В іншому випадку, ви можете просто не знайти зал для корпоративу, адже всі вони будуть вже орендовані. Також якщо ви плануєте розважальну шоу-програму, потрібно врахувати, що послуги хороших музикантів / гумористів / танцюристів і т.д., замовляють практично за 2 місяці до Нового року!Заздалегідь не подбати про дітей своїх колег
Якщо ви прийняли рішення організовувати корпоратив не тільки для колег, а й для їхніх чоловіків і дітей, тоді варто подумати про дозвілля для малюків. Наприклад, можна підготувати розважальну програму, в якій змогли б брати участь діти, або запросити аніматорів, які займуть діточок конкурсами або майстер-класами.Переборщити з алкоголем
Організація кейтерингу – важлива частина корпоративу. При цьому потрібно вміло розрахувати необхідну кількість їжі, а також алкоголю. Що стосується останнього, віддавайте перевагу шампанському або вину, через те, що наявність великої кількості міцного алкоголю може перетворити корпоратив в звичайне застілля. Уникаючи перерахованих вище помилок, ви однозначно організуєте хороший корпоратив, за який вам не буде соромно!Comments