20
Dec 2018
Скайп-конференції в бізнесі: як зробити відеоконференції в скайпі
Скайп-конференція – один з кращих способів організації спілкування на відстані. Вже не потрібно збирати всіх співробітників, клієнтів, партнерів в одному місці, адже можна легко провести нараду або переговори, використовуючи сучасні технології. Сьогодні ми поговоримо про те, на які нюанси слід звернути увагу організатору, щоб відеоконференція пройшла без затримок.
В яких сферах використовують відеоконференції?
Часто відеозв’язок використовують в бізнесі, через те що це простий спосіб зв’язатися з колегами або партнерами, особливо якщо вони знаходяться в іншому місті або країні, і не можуть бути присутніми на особистій зустрічі. Крім цього, відеоконференції – ідеальний варіант для навчальних заходів. Також це вихід в разі, якщо спікер, з яких-небудь причин, може відвідати захід. Тоді скайп-конференція буде вирішенням цієї проблеми.
Як створити конференцію в Skype
Сервісів, завдяки яким можна проводити відеоконференції багато. Але сьогодні розглянемо саме Skype, так як він є для всіх найбільш звичним і простим у використанні.
Як зробити відеоконференцію в Скайпі? Легко. Спершу вам потрібно додати всіх учасників в контакти. Потім створити новий чат, включивши в нього тих, хто братиме участь у заході і, власне, почати відеодзвінок. Але, зверніть увагу на те, що звичайний Skype має деякі обмеження. Наприклад, поміж людей, які можуть брати участь в конференції. Максимальна кількість користувачів – 25. Якщо вам необхідно одночасно підключити більше людей, слід звернути увагу на Skype for business. Відеоконференція в Skype для бізнесу забезпечує обмін миттєвими повідомленнями, загальний доступ до робочого столу, запис конференції і багато іншого.
Поради організаторам
Виходячи зі свого досвіду, наша компанія підготувала кілька порад, прислухаючись до яких, ваша відеоконференція пройде без проблем.
Виберіть відповідну локацію
Звичайно, чисто гіпотетично відеоконференцію можна провести навіть в найближчому ресторанчику. Але! Якщо ви хочете показати свій професіоналізм і рівень компанії, слід орендувати спеціальне приміщення для переговорів.
Чому це так важливо? Такий зал вже буде обладнаний всією необхідною технікою для заходу. Крім того, ви можете бути впевнені в хорошому інтернет-з’єднанні, що є принципово важливою вимогою для відеоконференції.
Вибираючи локацію, зверніть увагу, що бувають абсолютно різні конференц-зали на вибір. Віддавайте перевагу добре освітленим приміщенням, зі стильним інтер’єром. Як приклад можна навести конференц-хол Coworking. Локація поділена на затишні кабінети, зали для нарад, переговорні кімнати. Кожне приміщення мебльоване столами і кріслами, також в наявності бездротовий Інтернет, плазма і все необхідне обладнання для відеозв’язку.
Перевірте обладнання
Завчасно перевірте якість звуку і зображення, щоб під час заходу не виникло «сюрпризу», коли ви чуєте інших учасників, а вони вас – немає, або навпаки.
Переклад
Якщо в відеоконференції беруть участь закордонні партнери / співробітники і т.д., потурбуйтеся про те, щоб люди, які не володіють іноземною мовою, розуміли, про що взагалі йде мова. Якщо ви замовили професійну конференц-зв’язок, можете домовитися про наявність системи синхронного перекладу. Якщо ж ви проводите звичайну скайп-конференцію, слід запросити перекладача.
План заходу
Так-так, вам не почулося, вам потрібно накидати план відеоконференції. Це важливо, щоб не втратити суть розмови, і мати можливість вчасно зупинити спікера або направити його в потрібну сторону.
Оренда додаткового обладнання
Подумайте, чи потрібно вам Дод.устаткування, наприклад, мікрофони. Як правило, більшість проблем виникає саме з рівнем звуку, тому наявність додаткових мікрофонів не буде зайвим.
У підсумку можна сказати, що відеоконференція вимагає такої ж підготовки, як і оффлайн захід, тому поставитися до організації варто максимально серйозно. Особливо це стосується технічної сторони скайп-конференції. Якщо ви не впевнені в тому, що зможете забезпечити необхідну якість звуку / відео, краще звернутися за допомогою до професіоналів!
Comments