Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

Який би захід ви не організовували – платний або безкоштовний, на нього необхідно зібрати аудиторію. І часом ці «збори» перетворюються в непосильне завдання. Найчастіше це відбувається через нехтування можливостями Інтернету. Сьогодні ми поговоримо про те, як за допомогою простих інтернет-інструментів можна залучити цільову аудиторію на свій івент. Пара слів про захід перш, ніж почати рекламувати і всіляко залучати людей на свій івент через Інтернет, ви повинні чітко розуміти кілька моментів: в чому особливість вашого заходу і хто ваша цільова аудиторія. Це допоможе вам дати максимально точну пропозицію людям, а також зробити це саме на тих майданчиках, де, як вам здається, найчастіше можна зустріти вашу ЦА.

Як просувати івент в Інтернеті?

Розглянемо кілька найбільш ефективних інструментів для реклами:

Сайт

Якщо ви серйозно займаєтеся організацією заходів, сайт – це те, що вам необхідно на всі 100%. Крім сайту також можна створювати Лендінги (односторінкові сайти) під кожен окремий івент. Що взагалі дає сайт? Структуровану інформацію про подію;

Доступ до статистики;

Можливість оплати.

Більш цього, сайт ще і підвищує довіру до вас як до організатора. Звертайте увагу, щоб на вашому сайті було максимум інформації, яка може знадобитися людям, а також вигоди, які вони отримують від присутності на івент. Не забувайте про відео і зображення, тому що саме це привертає увагу більше, ніж текст.

Реклама в соціальних мережах

Таргетована реклама – це те, що допоможе знайти саме вашу конкретну цільову аудиторію, навіть якщо вона ще не підозрює про існування вашого заходу.

Ну, наприклад, ви організовуєте лекцію Марини Кацури (історик моди, Inspirational speaker). Є категорія людей, яка чула про проведену лекцію, таким чином, вони просто пишуть в пошуковику даний запит, потрапляють на ваш сайт, читають необхідну інформацію і бронюють собі місце. Але що робити тим, хто не знає про цей івент, але періодично дивиться відео Марини і цікавиться стилем і модою? В такому випадку, саме таргетована реклама допоможе знайти таких людей і показати оголошення саме їм, не витрачаючи рекламний бюджет на аудиторію, далеку від вашої цільової.

Що потрібно знати про свою цільову аудиторію?

Місце проживання (іноді навіть і район міста);

Стать;

Вік;

Дохід;

Сімейний стан;

Хобі, захоплення і т.д.

Це мінімальні необхідні дані, які ви повинні розуміти про свою аудиторію, але чим точніше вони будуть, тим у вас більше шансів знайти потрібних людей. Крім таргетированной реклами варто сказати і про рекламу в розкручених групах, що підходять під тематику вашого івенту. Такий вид просування досить популярний і приносить відмінні результати.

Просування заходів в Фейсбуці

Ви можете створити захід безпосередньо в Фейсбуці (за допомогою спеціальної функції), розміщувати всередині нього рекламні пости, ставити посилання на реєстрацію на івент. У статті «Сторінка конференції в соціальних мережах: основні правила і помилки оформлення» ми писали про те, як правильно заповнити інформацію про івент, які саме зображення використовувати і т.д. Ви можете запрошувати на захід самі, а також дати можливість всім бажаючим надсилати запрошення своїм друзям. Захід в Фейсбуці корисний і тим, що крім важливих вступних даних (місце, час івенту), ви можете публікувати підтримуючий контент, який підштовхує людей до реєстрації / купівлі квитка на захід.

E-mail розсилки

З самого свого першого заходу збирайте базу даних гостей. Це можна використовувати для подальшого розсилання, щоб повідомити їх про підготовлюваний івент, а також для налаштування реклами в соціальних мережах.

Якщо ми говоримо про розсилку, варто сказати, що листів повинно бути кілька. Це буде підігрівати інтерес людей до заходу, а також «підштовхувати» їх до покупки квитків. Такі листи, відправлені «ненароком» працюють навіть краще, ніж агресивні продажі. Кількість листів визначається для кожного конкретного заходу окремо. Але зрозуміло, що чим масштабніший і дорожчий івент, тим більше листів, що підігрівають інтерес до події повинно бути.

В середньому ж, можна сказати, що прийнятним буде відправити людям 4 листи: анонс заходу (з детальним описом івенту, спеціальними пропозиціями і т.д.), запрошення на івент (форма реєстрації, дані про спікерів, бонуси), нагадування (краще відправляти за кілька днів до кінця строків реєстрації), подяку тим, хто був присутній.

Порада: Намагайтеся робити кожен лист унікальним! Не повторювати, в кожному листі вказуйте нові «фішки», вигоди від відвідування заходу і т.д. Також зверніть увагу на дизайн оформлення. Велике текстове полотно навряд чи прочитають до кінця.

Також зверніть увагу на дизайн оформлення. Велике текстове полотно навряд чи прочитають до кінця.

Робота зі ЗМІ

Визначивши свою ЦА, відберіть відповідний перелік засобів масової інформації, які може читати ваша аудиторія. Складіть лаконічний, але цікавий прес-анонс і розішліть його по редакціях. Що важливо вказати в прес-анонсі?

  • Назва заходу та його тему;
  • Дата і час;
  • Місце проведення;
  • Хто буде виступати;
  • Хто є організатором;
  • Які вигоди від присутності на івент.

Крім прес-анонсів ви можете підготувати ряд статей з корисним контентом, який був би пов’язаний з вашим заходом. Але зверніть увагу, що «tone of voice» потрібно підлаштовувати під кожне конкретне ЗМІ.

Блогери

Винесемо цю тему окремо, так як роль лідерів думок збільшується з кожним роком. Знайдіть декілька блогерів, чиї передплатники максимально близькі до вашої ЦА, і домовтеся з ними про співпрацю. Якщо ви вирішили одночасно запустити рекламу відразу у кількох блогерів, надайте кожному utm-мітку, щоб зрозуміти, скільки людей прийшло від того чи іншого лідера думок. Сподіваємося, UBI Конференц Холу вдалося трохи «підняти завісу» по темі реклами заходу в Інтернеті. Слідкуйте за новими статтями, щоб бути в курсі самого цікавого!

 

 

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74