11
Apr 2019
Низька відвідуваність заходу: причини і методи вирішення проблеми
Часто-густо успіх або провал заходу визначають за кількістю відвідувачів. В нашій статті ми детально розглянемо, як уникнути низької відвідуваності заходу. Вивчимо основні причини та методи розв’язання цієї проблеми.
Висока вартість вхідного квитка на захід
Можливо, причиною низької відвідуваності заходу стала занадто висока вартість вхідного квитка. Приділіть особливу увагу вивченню фінансового стану цільової аудиторії вашого заходу. Так, за статистикою середня сума, яку людина готова віддати на розваги не перевищує – 5% місячного прибутку.Несприятливі погодні умови
Як поєднати обраний формат заходу (наприклад, літня вечірка з барбекю) і непередбачуваність погодних умов? Несподіваний дощ і зміна погоди здатні втрутитися в найдосконаліший організаторський план. Заздалегідь уточніть прогноз погоди на дату заходу, ретельно відстежуйте зміни. Продумайте кілька надійних варіантів альтернативних рішень. Можливо, оренда брезентового шатра стане відмінним виходом з положення. Обов’язково розкажіть гостям, що вони будуть робити в разі негоди. Це допоможе уникнути більшості проблем, пов’язаних зі зміною погодних умов.Планування заходів для всіх
Займаючись побудовою стратегії проведення заходу, ви були зорієнтовані на широку аудиторію. Як наслідок – в залі повно вільних місць. Тільки чітка орієнтація заходу на певну цільову аудиторію, здатна забезпечити добру відвідуваність. Потенційний гість повинен розуміти, що на заході буде цікаво саме йому.Обмежений бюджет заходу
Бюджети заходів сьогодні скорочуються. Організаторам все частіше доводиться проявляти творчий підхід і робити більше з набагато меншими затратами. Для результативного розподілу коштів завжди дотримуйтеся запланованого бюджета. Ефективне планування бюджету заходу включає:- Визначення чіткого ліміту;
- Відстеження витрат;
- Аналіз нових, економічно вигідних пропозицій на ринку.
Недостатній часовий ресурс
Важливо, щоб організатор заходу оперував потрібними ресурсами в потрібному місці, в зазначений час. З’ясуйте короткострокові і довгострокові цілі, щоб переконатися, що все зроблено в строк. Аналізуйте інформацію: місце проведення заходу, його розмір і аналогічні події, які відбуваються одночасно.Недостатнє опрацювання слабких місць
Закон Мерфі говорить – «Все, що може піти не так, піде не так». Проведіть попередній аналіз слабких місць організації заходу та визначте, де найбільш імовірні провали та недоробки. На основі оцінки ризиків обов’язково виробіть план дій або запасний варіант. Ми не можемо передбачити майбутнє – але плануємо найгірше і сподіваємося на краще!Comments