25
Apr 2019
Використання віртуальної і доповненої реальності на івентах
Ваші заходи завжди в топі? Ви тримаєте руку на пульсі маркетингових і технічних інновацій? Наша стаття розповість про можливості використання віртуальної і доповненої реальності для організації івентів, що запам’ятовуються.
Що таке AR і VR?
Доповнена реальність (AR) – поєднання реального середовища та віртуальних об’єктів, для створення «більшої» реальності. Здійснюється занурення в доповнену реальність за допомогою наступних пристроїв:- Спеціальних окулярів;
- Платформ;
- Шоломів.
- Шоломи для віртуальної реальності;
- Контролери;
- VR платформи;
- VR окуляри;
- VR передавачі та сенсори.
- Високі показники залучення аудиторії;
- Підвищення довіри клієнтів;
- Створення незабутніх вражень.
Переваги використання віртуальної і доповненої реальності для організаторів івентів
Плюси віртуальної реальності можуть відчути не тільки учасники, але й організатори заходу. Наприклад: Вибір місця проведення івенту є одним з ключових моментів організації заходу. Завдяки турам віртуальної реальності з’являється можливість побачити всю локацію в тому вигляді, в якому вона буде на заході. Віртуальний тур надасть вичерпне уявлення про простір, розміри, зручність, доступних засобів комунікації і загальної придатності локації для проведення заходу. Розповсюдження інноваційних технологій Без сумнівів, нові технології захоплюють і надихають все більше користувачів. Віртуальна і доповнена реальність – нові можливості залучити широку аудиторію на ваш захід, справити сильне враження і запам’ятатися публіці.Comments