09
Jul 2019
Як написати звіт по заходу
У нашому огляді фахівці UBI Конференц Хол розкажуть, як скласти звіт після проведення заходу? Основна мета написання звіту – демонстрація цінності проведеного івенту. Цей документ надає інформацію про основні показники заходу, наприклад, кількість гостей, відгуки та думки гостей про захід і компанії в цілому і т.д.
Вкажіть цілі проведення
Цілі заходу – важливий пункт початкового планування, який полегшить написання звіту після проведення заходу. Цілі заходу повинні демонструвати реальну віддачу: бути вимірними і йти на користь майбутньому компанії.
Ці відомості можуть допомогти вам пристосувати майбутні події до потреб аудиторії і зіставити статистику, яка виявиться життєво важливою для залучення потенційних партнерів.
Якщо захід не відповідає цілям, використовуйте цей розділ, щоб обговорити, як ви можете забезпечити їх відповідність на майбутніх заходах, або переглянути їх в наступний раз.
Позначте цільову аудиторію
Статистика цільової аудиторії є безцінне джерело даних: зберіть для звіту загальну кількість відвідувачів, спонсорів та експонентів, а також їх демографічні дані, назви посад, електронні адреси, профілі в соц. мережах. Ці відомості можуть допомогти вам пристосувати майбутні події до потреб аудиторії і зіставити статистику, яка виявиться життєво важливою для залучення потенційних партнерів.
Якщо для залучення аудиторії ви використовували соціальні медіа, обов’язково включите в звіт наступні дані:
- Загальна кількість повідомлень про захід;
- Моніторинг кількості учасників;
- Статистика публікацій, лайків.
Comments