12
Jul 2019
Спікерам на допомогу: як утримати увагу аудиторії
Ви готуєте доповідь або корпоративну презентацію? Для вас важливо щоб викладена інформація не просто проминула повз слухачів, а запам’яталася, зацікавила і залишилася в голові вдячної публіки? У нашій статті фахівці UBI Конференц Хол поділяться дієвими техніками утримання уваги аудиторії.
Неприпустимі відхилення
Розповідайте про те, що цікаво вашій аудиторії.
При всій очевидності даної ідіоми, відхід спікера від теми – одна з найпоширеніших помилок, що зустрічаються в нашій практиці. Не піддавайтеся спокусі ухилитися від заявленої теми виступу. Пам’ятайте, люди прийдуть послухати саме ту доповідь або презентацію, яка була анонсована. Техніка миттєвого утримання уваги
Побудуйте промову таким чином, щоб відразу зацікавити публіку. Дієва техніка утримання уваги публіки – відразу почати з анонса. Наприклад, наша презентація або доповідь навчать слухачів підвищити ефективність seo-інструментів в умовах обмеженого фінансування проекту.
Захоплюючі зміни
Слухачі завжди помічають зміни.
Радимо використовувати цю природну схильність людини для залучення й утримання уваги своїй аудиторії.Існують макрозміни та мікрозміни: Макрозміни:
- Змініть візуальний носій. Наприклад, зі слайдів на фліпчарт і назад;
- Змініть фізичний стан аудиторії.
- Корисно запропонувати слухачам встати пройтись до флічарту;
- Змініть вид діяльності, якою займається ваша аудиторія. Наприклад, перейдіть від прослуховування до обговорення;
- Змініть доповідача;
- Покажіть коротке відео;
- Використуйте тишу до і після критичних висловлювань;
- Змініть стиль мовлення.
Рекомендуємо: використовувати макрозміни, принаймні, кожні 10 хвилин, а мікрозміни постійно.Рятівний storytelling Погляньте на свою презентацію або доповідь з точки зору цілісної цікавої історії. Проаналізуйте як згруповані слайди? Ви також можете застосувати силу історії, щоб утримувати увагу публіки, структуруя всю презентацію, використовуйте будову історії (зав’язка, основна частина, фінал). Корисні перерви Якщо ви спостерігаєте, що увагу і концентрація слухачів потроху згасає, оголосіть 1-2 хвилинну перерву. В цей час надайте можливість слухачам покинути аудиторію, освіжити напої, переключити увагу.
Comments