Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

У нашому огляді фахівці UBI Конференц Хол розкажуть про основні тенденції використання VR на івентах.

Застосовується для демонстрації товару

Практика показує, VR працює для всіх типів продуктів. Цифрове занурення аудиторії в продукт і бренд з досвідом VR – дієвий спосіб збільшити конверсію та продажі. Дозволити потенційному клієнту працювати з вашим продуктом, використовуючи віртуальну або доповнену реальність, так само ефективно, як віддати реальний товар йому в руки.

Використовується для навчання

VR залучає відвідувачів заходу і покращує їх здатність до навчання. Збільшуючи увагу до навчальних матеріалів шляхом більш активного залучення користувачів, VR довше зберігає увагу клієнтів на вашій пропозиції, дозволяючи організаторам навчальних заходів вставляти більше закликів до дії «Call to action» та активно застосовувати інші маркетингові ходи, що підвищують ефективність навчання. Так, студенти та співробітники компанії можуть отримати вигоду з технології VR. Наприклад, Walmart –  перший великий роздрібний продавець, який включив VR у свої програми навчання співробітників.

Створює нову реальність

За допомогою VR можна змінювати реальність і додавати будь-які елементи, що ви хотіли б додати у віртуальне середовище. Чудовим прикладом цієї технології в дії став комічний з’їзд Сан-Дієго. «Безстрашна віртуальна реальність AHS» досягла своєї мети, запросивши фанатів взяти участь у шоу. Учасники наділи VR-навушники, і перенеслися в найбільш пам’ятні моменти шоу. Сьогодні все більше і більше симуляцій стирають грань між тим, що є фізичною реальністю, і віртуальним світом спецефектів.

Ми бачимо, що івент-компанії використовують вітер, звук, запахи та інші форми тактильного зворотного зв’язку, щоб надати користувачеві той додатковий рівень занурення, який він не зміг би відчути в реальному житті.

Справляє WOW-ефект на аудиторію заходу

VR є ідеальним середовищем для емоційного перезарядження клієнтів, яке забезпечує неймовірний ефект впливу.

Так, Coca-Cola під час різдвяної кампанії представила своїм клієнтам WOW-досвід з запуском саней Santa VR. Coca-Cola запросила тисячі захоплених клієнтів на віртуальну прогулянку на санях через Північний полюс на базі платформи Oculus Rift. Під час подорожі учасники ухилялися від білих ведмедів, пронеслися по шосе і пролетіли через засніжені міста.

Допомагає рекламному просуванню

Використання VR і AR для просування заходів серйозно впливає на збільшення продажів квитків. Уявіть собі можливість попередньо показати своїм клієнтам основний зал заходу, з VIP-зоною, сценою, back-stage та з кінцевим розміщенням меблів.

 

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha