Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

Кожен організатор заходу прагне максимально заповнити зал. У нашому огляді фахівці UBI Конференц Хол поділяться інноваціями, що допомагають ефективно продавати квитки на заходи.

Використовуємо соціальні медіа

Соціальні мережі є важливим компонентом онлайн-маркетингу будь-якого публічного заходу чи зборів, на які має прийти велика аудиторія.

Ось кілька основних способів змусити соціальні мережі працювати на збільшення продажів квитків:

Соціальні мережі є важливим компонентом онлайн-маркетингу будь-якого публічного заходу чи зборів, на які може прийти велика аудиторія:

  • Додайте графічно привабливу листівку або рекламне оголошення в соціальних мережах з усією необхідною інформацією;
  • Додайте вашу подію або створіть сторінку заходу, наприклад, у Facebook;
  • Якщо платформа дозволяє це зробити, вставте віджет прямо на Facebook та інші сторінки подій, щоб люди, купуючи квитки на заходи, навіть не переривали свою сесію в соціальних мережах.

Показуємо кількість проданих квитків

Ще один хитрий прийом, який можна з успіхом використовувати, щоб продавати квитки на заходи онлайн – додати зворотний відлік або лічильник недавно зареєстрованих людей на вашій цільовій сторінці. Показавши наочно скільки людей вже зареєстрованих на захід, і скільки квитків продано, ви передаєте відчуття термінової необхідності покупки, збільшуєте інтерес до заходу.

Створюємо живий чат

Згідно з соціологічними дослідженнями, 44% онлайн-споживачів вважають, що відповіді на питання живих людиней під час онлайн-покупки – одна з найважливіших функцій, що є у веб-сайта сьогодні. Часто можливість живого спілкування та швидкого відгуку стимулює негайну покупку квитка.

Встановлюємо ticket-tracker

Помістіть його в верхній або нижній колонтитул, який слідує за користувачами при прокручуванні вгору і вниз по цільовій сторінці. Використовуйте ticket-tracker, оновлюваний в режимі реального часу, щоб користувачі могли бачити його підйом або падіння. Подумайте про зміну кольору шрифту, наприклад, на яскраво-червоний, для передачі відчуття терміновості повідомлення.

Додайте у спливаюче вікно, при остаточному видході користувача зі сторінки, запитання на кшталт: «Ви впевнені, що хочете вийти? Є тільки п’ять квитків за зниженою ціною». Увімкніть кнопки обміну поруч з тікером, щоб потенційні власники доменів могли інформувати своїх друзів і колег про терміновість події.

Застосовуємо платну рекламу

Платна реклама в інтернет-виданнях, журналах і галузевих блогах – ефективний спосіб привернути увагу широкої аудиторії, викликати інтерес до заходу. Оплата за перегляд реклами дозволяє замовнику контролювати витрати, встановлюючи максимальний щоденний бюджет. Це включає в себе відстеження переглядів, показів вашого оголошення та оплату в залежності від того, яка кількість людей його бачили. Щойно денний бюджет переглядів оголошень буде досягнутий, реклама перестає відображатися. Що дозволяє ніколи не виходити за рамки бюджету.

Дієвий спосіб компенсації витрат на платну рекламу – партнерство. Для успішної співпраці потрібно переконатися, що ви охоплюєте цільову аудиторію, цікаву вашим партнерам. Активно використовуйте партнерські угоди, що компенсують ваші рекламні витрати. Почніть пошук популярних сайтів, галузевих публікацій і авторитетних блогерів, потенційно цікавих вашій цільовій аудиторії. Досліджуйте і порівнюйте ціни на доступні пропозиції.

Якщо платите за рекламний банер, переконайтеся, що розумієте, як часто він буде показуватися.

 

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha