Logo
X

Завантажити додаток з app store або play market

apple   google
AR

Час поговорити про тенденції, що чекають івент-індустрію в 2020 році. Фахівці UBI Конференц Хол точно знають, які тенденції планування заходів будуть стрімко набирати обертів у 2020 році, а які зійдуть нанівець. В цьому огляді ми розповімо про основні!

Ключові тенденції планування заходів 2020

Посилення персоналізованого підходу до учасників заходів

Персоналізація (планування заходів з урахуванням індивідуальних потреб) дозволяє кожному учаснику івенту отримати саме те, що йому потрібно та цікаво. Без сумніву, Персоналізація буде ключовою тенденцією 2020 року.

Зверніть увагу: врахування інтересів та очікувань учасників заходів призведе до більш успішного проведення івенту та ефективного включення аудиторії.

Орієнтація на індивідуальні вподобання учасників дасть можливість івент-організаторам якісно підготуватися і створити оригінальні і користі події.

Таким чином, коли потреби аудиторії задоволені, учасники заходу усвідомлюють, що отримали більше користі від відвідування івенту. Соціологічні дослідження, проведені в 2019 році, показали, що 80% учасників опитування вважають персоналізований контент більш ефективним.

В 2020 році персоналізація подій буде включати в себе всі етапи підготовки івенту від розробки івент-стратегії та контенту до персоналізованих опитувань після заходу. З цього випливає, що плануючи подію варто робити акцент на надання унікального досвіду, орієнтованого на конкретну аудиторію.

UBI Конференц Хол рекомендує: перед розробкою івент-концепції, необхідно проаналізувати дані про учасників заходу, отримані з декількох джерел.

Основні напрямки збору інформації:

  • Майбутні події, що цікавлять аудиторію;
  • Продаж квитків;
  • Реєстраційні сесії;
  • Інтереси учасників.

Збільшення інтерактивності заходів

Інтерактивність заходів під час івентів у 2020 році не обмежується просто цифровим досвідом. Сьогодні часники заходів хочуть взяти активну участь, а не просто бути свідками та пасивно слухати викладений матеріал.

Тож, плануючи освітній івент, приділіть особливу увагу підбору спікера, який зможе не просто виразно прочитати доповідь, а надати аудиторії досвід живої взаємодії та обміну  думками.

Зростає популярність та масштабність заходів

Сьогодні в Україні спостерігається ріст попиту на організацію корпоративних заходів. Великий та середній бізнес готовий інвестувати приблизно 30% маркетингового бюджету в регулярне проведення івентів.

В 2020 році UBI Конференц Хол прогнозує збільшення середнього розміру заходів, так як більшість компаній в технічному секторі вирішили об’єднати  свої невеликі івенти в масштабні заходи. Це в значній мірі вплине на затребуваність обладнаних локацій з більшими площами.

Наприклад, Конференц Хол «Business» – 1000м2, конференц хол «Space» – 900м2.

Баланс бізнес-відпочинок на заходах

Коли ви будете проводити бізнес-івенти в 2020 році, організаторам необхідно врахувати важливість балансу між діловою активністю учасників під час заходу та відпочинком. Плануючи хід заходу, активно включайте наступні wellness-практики: фітнес-перепочинок, невелики перерви-розминки. Це дасть учасникам ресурс підтримувати себе в бадьорому стані та відмінній фізичній формі. Для втілення такої організаторської концепції пріоритетним буде використання локацій, які включають закрите приміщення та можливість open-air.

Наприклад, Конференц Хол «Show» – 700м2. В концепції цього івент-майданчику закладено вдале поєднання просторої тераси з панорамним видом та закритого приміщення. Локація «Show» прекрасно підійде для реалізації сами творчих побажань організаторів заходу.

Food-тенденції

Кожен івент-менеджер знає про важливість смачного перекусу на заході. Нагодований гість – щасливий гість. Ця ідіома залишається незмінною в 2020 році.

Фахівці UBI Конференц Хол виділяють основні Food-тенденції в 2020 році: Сьогодні, плануючи нагодувати гостя на івенті, варто врахувати, що все більше людей вибирають здорову, натуральну їжу та віддають перевагу якості, а не кількості.

Складаючи меню, включіть в раціон страви з локальних продуктів, що містять більшу кількість сезонних овочів та фруктів. З іншого боку, правильна food-подача на заході (у вигляді кулінарного шоу або майстер-класу) робить їжу смачною складовою заходу, та одночасно дарує гостям приємну можливість переключитися, відпочити, познайомитись ближче.

Читайте також: Як вибрати кейтеринг? Поради UBI Конференц Холу

Оцифровування заходів<

Неможливо ігнорувати ріст цифрових медіа в івент-індустрії. Іновації докорінно змінюють спосіб взаємодії учасників заходу. Тож, в 2020 році особливу увагу варто приділити організації прямої трансляції івенту. Ця технічна можливість не тільки дає шанс широкій аудиторії познайомитись з матеріалами заходу, але й надасть організаторам нові канали реклами майбутніх подій.

Дбайливе ставлення до навколишнього середовища

Івент-індустрія не може розвиватися в ізоляції від екологічних норм та запитів сучасного суспільства на активне скорочення пластикових відходів. Плануючи організацію заходу в 2020 році, буде доцільно ретельно продумати використання перероблених матеріалів для дизайну та сервірування заходу. Прискіпливий підхід до організації заходу дозволить івент-менеджерам йти в ногу з часом та бути на одній хвилі зі своєю цільовою аудиторією. Не сумнівайтесь, учасники заходу помітять та оцінять наявність на заході матеріалів, що перероблені або мають здатність біологічно розкладатись.

Зробити захід більш екологічним просто:

  • Замовити картонні бейджи;
  • Організувати сортування сміття після заходу;
  • Замовити картонну упаковку для їжі.

Безвідходність заходу

В 2020 році в тренді прискіпливе ставлення до відходів. Ця західна тенденція щоразу сильніше приживається на українських просторах. Івент-організаторам варто завчасно подумати, як розподілити їжу, що залишилась після заходу. Гарна практика – передати їжу та декор, що залишились, найближчому притулку або волонтерській організації.

Використання інструментів AR та VR в плануванні подій
Сьогодні сучасні мобільні додатки з елементами доповненої реальності (AR) дозволяють ознайомитись з локацією, просто встановивши додаток на мобільний телефон. В розпорядженні організаторів заходів у 2020 році з’явиться цілий арсенал віртуальних та додаткових інструментів. Від відеоконференцій до віртуальних турів VR. Інструменти AR допомагають більш ефективно розподілити часовий ресурс івент-фахівця, широко використовувати поєднання експериментального навчання та гейміфікації під час івенту. Ще одним технологічним івент-ноу-хау, яке набере популярності в 2020 році є використання чат-ботів для відповіді на найчастіші питання перед початком заходу. Чат-боти відчутно зменшать турботи відвідувачів, звільняючи організаторів заходу від величезної кількості рутинних питань, що повторюються.
Особливості оформлення локації у 2020 році
Коли питання стосується сучасного оформлення приміщення – менше означає більше.

Мінімалізм стає культурним орієнтиром для молодих поколінь, які цінять досвід, а не майно. Якщо ви хочете залишатись в тренді в новому році, плануючи захід (займаючись дизайном локації), обирайте нейтральні та заспокійливі кольори для декорації івент-локації.

Пам’ятайте: сучасний декор івент-майданчика тісно пов’язаний з екологічними тенденціями  стійкого розвитку та високою потребою звязку людини з природою. Це стимулює організаторів заходів використовувати натуральні матеріали, меблі та рослини в оформленні івент-локацій.

Українська івент-індустрія не стоїть на місці, інноваційні тенденції в плануванні заходів стрімко змінюються. Дослухайтесь до порад UBI Конференц Холу в новому році, і ваш захід буде не тільки актуальним, але і ефективним.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

captcha

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74