20
Jan 2020
Нішеві заходи: засоби і поради із залучення великої кількості людей
Організація нішевих заходів в Україні стрімко набирає обертів. У нашому матеріалі фахівці UBI Конференц Хол розкажуть про дієві засоби розширення цільової аудиторії. Ми поділимося досвідом залучення учасників нішевих івентів і порекомендуємо перевірені алгоритми популяризації нішевих подій. Отже, приступимо.
Гід із залучення великої кількості людей на нішеві заходи від компанії UBI Конференц Хол
Коли люди полюють за квитком на цікавить подію, то пошук в Інтернеті – це перше, з чого вони починають. Для зацікавленої цільової аудиторії, яка точно знає на який івент вона хоче піти, знайти потрібний захід не складе великих труднощів. Складність полягає в залученні потенційних учасників івенту, які не підозрюють про існування вашої події. Soсial media ресурс Сьогодні соціальні мережі використовують все більше людей, впевнено зростає і час, що проводиться користувачами в них. Instagram і Facebook з успіхом застосовуються для залучення уваги цільової аудиторії та продажу квитків на івенти. Наприклад, ви можете оптимізувати рекламні настройки в Facebook для користувачів, які шукають «весняні заходи для сімейного відпочинку в Київській області» або «Ідеї екоівентів». Порада від UBI Конференц Хол: активно розміщуйте інформацію і рекламу в нових соціальних мережах. Так, в 2019 році прекрасно себе зарекомендував Tik Tok – доступний маркетинговий інструмент, що дозволяє залучити на заходи підлітків і покоління Z. Веб-сайт івенту Щоб залучити додаткову аудиторію на івент створіть веб-сайт або лендінг заходу. Це дозволить деталізувати інформацію про подію, плюс допоможе просуванню подальших івентів. Основні ключові елементи івент-сайту:- Назва івенту;
- Дата і час проведення;
- Місце розташування;
- Напрямок;
- Розклад;
- Інформація про наявність квитків;
- Карта проїзду.
Практичні фішки успішного планування та попередньої підготовки івенту
Все для спілкування Організовуючи заходи, пам’ятайте, одна з головних причин, що стимулює людей відвідувати захід – можливість живого спілкування. Ставте себе на місце тих учасників, хто ніколи раніше не був на подібному заході і тих, хто відвідує івент один. Створюйте умови для активної взаємодії і спілкування. Новачок не повинен відчувати себе на івент ніяково. Нехай атмосфера заходу максимально сприяє живому невимушеному спілкуванню учасників. Крута локація Вибір відповідного конференц холу для проведення заходу є ключовим моментом в збільшенні відвідуваності заходи. Серйозно поставтеся до відбору приміщення. Пам’ятайте, на івенті всім повинно бути не тільки цікаво, а й комфортно! При відборі приміщення орієнтуйтеся на якість локації. Зверніть увагу на новизну, зручність розташування, технічну оснащеність локації, а не на низьку вартість оренди. Такий підхід (орієнтація на комфорт і зручність) обов’язково забезпечить вам приплив учасників на наступні заходи. Ретельна підготовка Жодна подія не проходить на 100% гладко, але багато неприємностей можна передбачити і усунути заздалегідь. Практика показує, що поспіх в організації заходу значно знижує рівень підготовки. Намагайтеся підійти до запуску івенту, розрахований час на основні організаторські процеси з невеликим запасом. Так ви зможете приділити достатньо уваги всім необхідним дрібницям. Не відкладайте організацію заходу в довгий ящик, звертайтеся в компанію UBI Конференц Хол. Наш багаторічний досвід організації і просування нішевих івентів – запорука успішного проведення заходів будь-якої складності.Comments