Logo
UBI Конференц Хол «BUSINESS»
UBI Конференц Хол «BUSINESS»
Схема большого конференц зала

Схема Конференц Холу «BUSINESS»:

  1. КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ
  2. МІНІ КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ
  3. WELCOME зона
  4. ГАЛЕРЕЙНО-ВИСТАВКОВА зона
  5. COFFEE зона
  6. LOUNGE зона

Місцерозташування:

Україна, Київська обл., смт. Глеваха, вул. Підприємницька, 10.

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ

Загальна площа – 270 кв. м.

 

Вміщує до 200 осіб.

 

У вартість входить:

  • Проектор Sony, 4000 Lm.
  • Настінний моторизований екран SOPAR (600х450 см).
  • Радіомікрофон бездротовий ручний Sennheiser, AKG.
  • Акустична система WHD 6.
  • Кімната для синхронного перекладу.
  • Фліпчарт.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
МІНІ-КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ

Загальна площа – 25 кв. м.

 

Вміщує від 10 до 20 осіб.

 

У вартість входить:

  • Мобільні стільці.
  • Проектор Sanyo, 3000 Lm.
  • Екран на тринозі Draper Consul (180×180 см).
  • Фліпчарт.
  • Вбудована акустична система.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
МІНІ-КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ

Загальна площа – 25 кв. м.

 

Вміщує від 10 до 20 осіб.

 

У вартість входить:

  • Мобільні стільці.
  • Проектор Sanyo, 3000 Lm.
  • Екран на тринозі Draper Consul (180×180 см).
  • Фліпчарт.
  • Вбудована акустична система.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
WELCOME зона

Загальна площа – 42 кв. м.

 

Зона зустрічі та реєстрації учасників заходу.

 

Обладнана:

  • Столами реєстрації з вбудованими мікрофонами на гнучкій ніжці.
  • Вбудованою акустичною системою Bosch.
  • Бездротовим доступом до мережі інтернет – Wi-Fi.
ГАЛЕРЕЙНО-ВИСТАВКОВА зона

Загальна площа – 500 кв. м.

 

Зона розміщення виставкових стендів для проведення виставок, презентацій, майстер-класів та ін.

 

Обладнана:

  • Мобільними виставковими стендами різноманітних форм (roll-up, pop-up, click та інші).
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
  • LCD панелями.
ГАЛЕРЕЙНО-ВИСТАВКОВА зона

Загальна площа – 500 кв. м.

 

Зона розміщення виставкових стендів для проведення виставок, презентацій, майстер-класів та ін.

 

Обладнана:

  • Мобільними виставковими стендами різноманітних форм (roll-up, pop-up, click та інші).
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
  • LCD панелями.
COFFEE зона

Загальна площа – 185 кв. м.

 

Спеціально обладнане приміщення для проведення кава-брейків, фуршетів та бізнес-ланчів.

 

Обладнана:

  • Стільцями та шкіряними диванами.
  • Барними столами.
  • Баром з професійним обладнанням.
  • Кулером.
  • Вбудованою акустичною системою Bosch.
  • Бездротовим доступом до мережі інтернет – Wi-Fi.
LOUNGE зона

Загальна площа – 150 кв. м.

 

Комфортабельна зона відпочинку, в якій можна обговорити поточні питання.

 

Обладнана:

  • Шкіряними диванами.
  • Журнальними столиками.
  • Підставкою для ноутбуків.
  • Вбудованою акустичною системою Bosch.
  • Бездротовим доступом до мережі інтернет – Wi-Fi.
LOUNGE зона

Загальна площа – 150 кв. м.

 

Комфортабельна зона відпочинку, в якій можна обговорити поточні питання.

 

Обладнана:

  • Шкіряними диванами.
  • Журнальними столиками.
  • Підставкою для ноутбуків.
  • Вбудованою акустичною системою Bosch.
  • Бездротовим доступом до мережі інтернет – Wi-Fi.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЕЙТЕРИНГУ

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСФЕРУ

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЕЙТЕРИНГУ

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСФЕРУ

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

КОНТАКТИ
Забронювати прямо зараз

Великий конференц-зал від 100 до 200 осіб

Конференц Хол «BUSINESS» – це наш перший майданчик для проведення масштабних business заходів. На території понад 1000 кв.м розмістилися: великий конференц-зал на 200 осіб, welcome-зона, coffee-зона, галерейно-виставкова зона, міні-конференц зал і lounge зона.

Організація бізнес-заходів означає особливий рівень оснащення приміщень, наявність професійного обладнання, необхідного при проведення конференцій, ділових переговорів і презентацій. Ми пропонуємо оренду великого конференц-залу європейського рівня на 200 осіб. Незважаючи на велику площу і місткість, в залі залишається атмосфера затишку і комфорту, що дозволяє всім присутнім налаштуватися на необхідну хвилю.

Вимоги до конференц-залу

Важливо, щоб конференц-зал від 100 осіб до 200 осіб, був обладнаний як мінімум одним мультимедійним проектором, екраном, і бездротовим інтернетом. Це дозволить в повній мірі презентувати ті чи інші теми зустрічі з комфортом для учасників.

Бізнес-зустрічі мають на увазі повну концентрацію на робочих питаннях, тому ми подбали про те, щоб створити гостям максимальну зручність, не відволікаючи їх від вирішення важливих завдань. Оскільки ділові зустрічі часто можуть затягнутися на кілька годин, ми потурбувалися про coffee-зону, де гості можуть відпочити під час кава-брейку або фуршету, зав’язати контакти і обмінятися думками.

Міні конференц-зал може використовуватися як кімната для нарад або переговорний зал. А lounge зона, при бажанні, може стати відмінним місцем для неформального спілкування.

Додаткові переваги

Крім того, комплекс має свою парковку, яка знаходиться під постійною охороною, що також служить додатковою перевагою для клієнта і гостей.

Ми пропонуємо забути про пошуки місця, де можна одночасно розмістити 200 учасників заходу. Великий конференц-зал в оренду від UBI Конференц Хол – це найкраще вирішення даного завдання!