Logo
UBI Конференц Хол «SHOW»
UBI Конференц Хол «SHOW»
Схема зала для корпоратива

Схема Конференц Холу «SHOW»:

  1. КЛУБНА зона
  2. ШАТЕР
  3. ТЕРАСА

Місцерозташування:

Україна, м. Київ, вул. Дорогожицька, 8 (7-й поверх).

КЛУБНА зона

Загальна площа – 300 кв. м.

 

Вміщує від 50 до 200 осіб, залежно від формату заходу.

 

У вартість входить:

  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Стільці (білі, пластикові) в загальній кількості 80 штук.
  • Дизайнерські меблі (виробництво Італія) – дивани та столи.
  • Декор з підсвіткою (виробництво Італія) – троянди, тюльпани та ін.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
ШАТЕР

Загальна площа – 140 кв. м.

 

Вміщує від 60 до 100 осіб, залежно від формату розсадження гостей.

 

У вартість входить:

  • Барна стійка.
  • Дизайнерські меблі (виробництво Італія) – дивани та столи.
  • Декор з підсвіткою (виробництво Італія) – троянди, тюльпани та ін.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
ШАТЕР

Загальна площа – 140 кв. м.

 

Вміщує від 60 до 100 осіб, залежно від формату розсадження гостей.

 

У вартість входить:

  • Барна стійка.
  • Дизайнерські меблі (виробництво Італія) – дивани та столи.
  • Декор з підсвіткою (виробництво Італія) – троянди, тюльпани та ін.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
ТЕРАСА

Загальна площа – 260 кв. м.

 

Вміщує від 150 до 200 осіб, залежно від формату розсадження гостей.

 

У вартість входить:

  • Дизайнерські меблі (виробництво Італія) – дивани та столи.
  • Декор з підсвіткою (виробництво Італія) – троянди, тюльпани та ін.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЕЙТЕРИНГУ

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСФЕРУ

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЕЙТЕРИНГУ

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСФЕРУ

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

КОНТАКТИ
Забронювати прямо зараз

Оренда залу для свята, вечірки в Києві

Осінь 2014 року – знаковий період для нас. Саме в цей час відкрився Конференц Хол «Show». На площі 700 кв.м розмістилася клубна зона, намет та відкрита тераса. Розташована локація на останньому поверсі 7-поверхового торгово-заходового центру, завдяки чому всі гості холу «Show» можуть насолодитися панорамою Києва.

Види заходів

Перелік форматів подій, що можна проводити на майданчику, досить широкий – Fashion, Show, LifeStyle, Art … Все залежить від побажань та фантазії замовника. А дах в оренду для вашого заходу може стати справжньою родзинкою вечора і, без сумніву, додати вашій події індивідуальності.

Територія холу може бути використана як для масштабних заходів, так і для більш кулуарних. Крім того, наша компанія надає послуги кейтерингу всіх форматів, без чого не обходиться практично жодна подія.

Інтер’єр

Простір приміщення дозволяє поєднати банкет з виставкою або, наприклад, з презентацією. Оформлення майданчика «Show» у світлих кольорах, поєднання відтінків і авторські рішення інтер’єру створюють ідеальний фон як для світських прийомів, так і для ділових заходів.

Оренда залу для банкету, корпоративу чи іншого торжества – це прекрасний варіант, коли потрібно розмістити велику кількість людей в незвичному, і між тим, комфортному місці.

Якими б прискіпливими не були гості, їм сподобається ваша ідея і вибір місця проведення заходу.

Зняти приміщення на день народження – також не проблема! Дизайнерські меблі і декор, що світиться вночі, створять святкову атмосферу вашого заходу. За бажанням замовника на майданчику можна розмістити навіть сцену для виступу зірок.

Оренда приміщення під вечірку від UBI Конференц Хол – це прекрасна альтернатива нудним банкетним залам, ресторанам і барам. Крім того, ми пропонуємо зручний варіант, при якому клієнту не потрібно робити абсолютно нічого. Завдяки наявності на майданчику всього необхідного, а також широкому спектру додаткових послуг, вам не потрібно ні про що турбуватися. Ми виступаємо за революцію у сфері організації заходів і беремо на себе всі турботи, даючи клієнтам можливість розслабитися і відпочити.

Оренда даху для вечірки в Києві від UBI Конференц Хол – це зручність, комфорт, неперевершена атмосфера і настрій. У ваших силах стати зачинателем моди на заходи абсолютно нового рівня, на події, які виділять вас серед інших!

Замовити

Щоб замовити оренду залу для корпоративу в Києві, виставки, вечірки, показу мод або інших заходів, зателефонуйте за номером, який вказано на сайті. Також ви можете залишити онлайн-заявку, вказавши своє ім’я, номер телефону, електронну адресу, дату події і, за необхідністю,  коментар до замовлення. Ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання, і допомогти з організацією незабутнього свята.