Logo
UBI Конференц Хол «SPACE»
UBI Конференц Хол «SPACE»
Схема зала для презентаций

Схема Конференц Холу «SPACE»:

  1. ACTION зона
  2. COFFEE зона

Місцерозташування:

Україна, м. Київ, вул. Дорогожицька, 8 (6-й поверх).

ACTION зона

Загальна площа – 800 кв. м.

 

Вміщує від 200 до 500 осіб, залежно від формату заходу.

 

У вартість входить:

  • Стільці (білі дерев’яні) в загальній кількості 300 штук.
  • Колонки (АС активна, JBL EON 615 + мікшерна консоль Soundcraff EPM) – 1 комплект.
  • Проектор (4500 Lm світловий потік) – 1 шт.
  • Екран (200х300 см) – 1 шт.
  • Мікрофон бездротовий ручний (Sennheiser, AKG) – 2 шт.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
COFFEE зона

Спеціально обладнана зона для неформального спілкування за горнятком кави протягом усього заходу.

 

Загальна площа – 100 кв. м.

 

У вартість входить:

  • Дизайнерські меблі (виробництво Італія) – столики та крісла.
  • Мобільна барна стійка.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
COFFEE зона

Спеціально обладнана зона для неформального спілкування за горнятком кави протягом усього заходу.

 

Загальна площа – 100 кв. м.

 

У вартість входить:

  • Дизайнерські меблі (виробництво Італія) – столики та крісла.
  • Мобільна барна стійка.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЕЙТЕРИНГУ

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСФЕРУ

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЕЙТЕРИНГУ

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСФЕРУ

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

КОНТАКТИ
Забронювати прямо зараз

Оренда залу для презентацій, концертів та майстер-класів

Для оренди залу для презентацій, концертного залу, приміщення під майстер-класи та інші формати заходів ідеальним варіантом є Конференц Хол «SPACE». Залежно від розсадки гостей, місткість залу може становити до 500 осіб.

Майданчик «SPACE» оснащений високопрофесійним технічним обладнанням, яке забезпечує якісний звуковий та відео супровід заходів.

Дизайн

Кращі заходи давно проводяться у приміщеннях в стилі Loft. Ми пропонуємо не відставати від світових тенденцій, замовивши оренду концертного залу Конференц Холу «SPACE». Стиль Loft, а також використання елементів «модерну» і хай-тека, дзеркал, чорно-білого оформлення, незвичайного освітлення створюють абсолютно неперевершену атмосферу творчості і неординарності, акцентуючи увагу на відкритому виставковому просторі.

Формати заходів

900 кв.м. відкритого простору трансформуються під ваші запити і формат події. 

Зал можна використовувати як відкриту територію для презентацій з фуршетом, чи розділити простір на зони за допомогою текстилю для проведення майстер-класів, лекцій та ін. Завдяки великій площі, в приміщенні можна проводити концерти, бізнес-зустрічі та інші формати заходів.

Оренда залу для презентацій в Києві від UBI Конференц Хол – це оренда сучасного майданчика, який відповідає європейським стандартам. Для тих же, хто захоче перепочити, випити філіжанку кави і поспілкуватися, передбачена coffee-зона з дизайнерськими столиками і стільцями італійського виробництва.

Додаткові послуги

Також своїм клієнтам ми пропонуємо додаткові послуги, без яких не минає жодна подія: кейтеринг, трансфер, технічне забезпечення, рекламний супровід та ін. Ми пропонуємо такий комплекс послуг, що максимально спрямований на оптимізацію організації вашого заходу.

Оренда залу для презентації, майстер-класу і концертного залу від UBI Конференц Холу – це найкраще рішення для тих, кому потрібен місткий, комфортабельний і якісний майданчик для проведення свого івенту.

Для того щоб отримати більш детальну інформацію щодо оренди Конференц Холу «Space», зателефонуйте за номером, що вказаний на сайті або заповніть онлайн-форму і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.