06
Mar 2013
Організація виставок і презентацій: на що варто звернути увагу?
Якісна організація презентацій і виставок різного рівня передбачає наявність великого і місткого конференц залу. Однак весь комплекс робіт з підготовки такого заходу включає не тільки пошук необхідного приміщення – все набагато складніше. В принципі, такі завдання найкраще довірити спеціалізованій компанії, що має гідний досвід і штат кваліфікованих фахівців. В іншому випадку, подібне проведення презентацій може закінчитися для її організаторів гірко. Ви просто не досягнете потрібного результату.
Весь комплекс підготовчих робіт можна розділити на кілька етапів. На першому формується необхідна інформаційна база, і проводяться розрахунки, що оцінюють можливості успішного проведення презентації. Далі реєструється назва виставки, і оформляються договірні відносини. На наступному етапі організації презентації здійснюється її безпосередня реалізація, після чого, на основі великої аналітичної роботи, відбувається закріплення позитивних результатів заходу.
Проведена в конференц залі виставка товарів і послуг повинна принести певні переваги компанії, залучити нових потенційних клієнтів, що дозволить значно поліпшити її ринкові позиції і стійкість. Виставки дозволяють також вивчати попит на продукцію і послуги компанії. Крім того, відображення попиту на презентаціях значно вище, ніж на інших подібних зібраннях.
На правильне проведення презентації також впливає збільшення чистоти і розміру цільової групи. Участь компанії в комплексних виставках дозволяє:
- Максимально повно вивчити ринкові пропозиції конкурентів і загальну ситуацію в конкретному галузевому сегменті;
- Отримати можливість безкоштовного відвідування інформації про компанії в ЗМІ, які висвітлюють подію;
- Отримати привід для контактів з професійними співтовариствами, державними органами, рекламними агентствами, іншими суб’єктами бізнесу;
- Широко рекламувати досягнення компанії та домагатися її визнання.
Comments