29
Mar 2013
Організація конференцій: про що потрібно знати
Організація конференцій Київ: ще кілька порад
Якщо виходити з міркувань психології, то проведення конференції варто співвіднести з наступними нехитрими правилами:
- Більше показуйте, менше говоріть – в своїй більшості люди – візуали, тобто, краще сприймають інформацію з відео, фотографій і міркувань; оптимальне співвідношення усної і візуальної інформації – 40% до 60% на користь останньої – тут вам дуже придасться професійне презентаційне обладнання UBI Конференц Холу; залучіть аудиторію в роботу – навіть виступ самого цікавого в світі спікера може втомити.
- Не допустіть стомлення публіки, дозвольте їй працювати – ставити питання, вирішувати проблемні питання, в режимі реального часу складати графіки і списки – інтерактивна апаратура наших залів дозволяє реалізувати навіть такі задумки; дозвольте глядачам відпочивати – якщо захід займає більше 2 годин, зробіть перерву – в конференц-холах UBI для цієї мети передбачені кафе в кожному з холів, окремі LOUNGE зони; створіть затишну атмосферу – коли людям тепло і комфортно, вони відкриваються і легше йдуть на контакт.
- На щастя, організація конференцій в наших залах автоматично передбачає затишну атмосферу: свіже повітря, приємна температура, ергономічні крісла, європейський стиль в інтер’єрі; дозвольте спікеру бути ближче до слухачів – навіть при найкращій акустиці чіткість мовлення в великих залах втрачається. Чим ближче говорить до слухачів, тим чіткіше його мова чується кожному глядачеві в залі.
- І потім, близький контакт створює відчуття теплого, практично дружнього знайомства – аудиторія краще реагує на жарти, більше посміхається, охочіше задає питання; подумайте про комфорт кожного гостя – якщо під час зустрічі потрібно буде щось записувати, підготуйте столи або окремі папки; якщо виступ у великому приміщенні передбачає питання із залу, додайте кілька мікрофонів по одному на сектор залу. В UBI Конференц Холі все це є: зручні столи, окремі мікрофони для залу і багато іншого для комфорту ваших гостей; робіть паузи між виступами спікерів, якщо їх декілька – не тільки з міркувань практичних, щоб вистачило часу підготуватися.
- Людський мозок так влаштований, що йому потрібно деякий час, щоб упорядкувати, запам’ятати отриману інформацію. Дайте людям цей час і після заходу їм не буде здаватися, що воно було сумбурним.
Comments