08
May 2013
Види бізнес-заходів та їх особливості
Підготовка бізнес-заходу – це управління на високому професійному рівні всіма етапами планованого події, що включає в себе підготовку та контроль якості всіх видів послуг, що входять в Event-management. Даний інструмент необхідний для просування торгових марок або продуктів, реалізації іміджевих цілей, позиціонування підприємства. Event-менеджмент дозволяє донести інформацію до аудиторії і домагається виконання конкретних цілей і завдань. Компанії створюють події, які класифікуються в залежності від поставлених цілей:
TRADE-заходи проводяться для клієнтів, партнерів, дистриб’юторів з метою рекламування переваг реалізованої продукції, презентації нових послуг, обміну інформацією, пошуку стратегічного інвестора і т.д. Оренда конференц залу Київ дозволяє проводити ці заходи в форматах конференцій, прийомів, презентацій, форумів, семінарів, спеціальних заходів, pr-акцій і т.д.
Корпоративні заходи
Ці свята професійного характеру, ювілеї підприємства, спільний відпочинок співробітників. Дають можливість залучити весь трудовий колектив компанії до вирішення загальних питань, що значно підвищує лояльність персоналу. На такі заходи часто запрошуються партнери та клієнти компанії, що дозволяє підвищити її статус.
Заходи спеціального характеру
Це комплекс подій і заходів, корисних для іміджу компаній або бренду в цілому. До цього формату ставляться прес-конференції, спонсорські програми благодійного характеру. З розвитком event-менеджменту все більшого значення набувають фестивалі, концерти, свята та інші масові шоу, що проводяться за підтримки компанії.
Спеціальні події дозволяють організовувати заходи на основі індивідуального сценарію, використовуючи при цьому елементи інших форматів: тут немає креативних обмежень для втілення будь-яких задумів. Компанії, що займаються створенням заходів на замовлення, індивідуально працюють з клієнтами, з огляду на унікальність і специфіку їх бізнесу.
Comments