Порядок організації виставок

Виставки, які організовуються з метою збору максимальної кількості відвідувачів, вимагають грамотного рекламного супроводу. Підготовка до них починається ще до відкриття виставкового комплексу і зустрічі перших гостей і вимагає великої серйозної роботи багатьох фахівців в області рекламного бізнесу. Етап планування виставкових заходів полягає в роботі менеджерів по залученню інвесторів, спонсорів і учасників.
На даному етапі використовуються такі елементи рекламного супроводу:
– розробка професійних дизайнерських рішень, які змогли б створити ефектний фірмовий стиль заходу, і який зміг би стати фактором впливу на відвідувачів, експонентів і спонсорів;
– розробка виставкового медіаплану, тобто створення плану розміщення рекламних продуктів з метою максимального охоплення цільової аудиторії;
– кур’єрська, поштова або факсовий розсилка рекламно-інформаційних матеріалів та буклетів, призначених для учасників виставки, включаючи можливих спонсорів, яких могло б зацікавити участь у заході;
– попередній пошук зручного приміщення, для чого може підійти конференц зал Київ;
– пошук і робота із забезпечення громадської підтримки планованої виставки.
Це дає можливість надати їй масштабність і вагомість. Такий інструмент використовується при проведенні дуже великих проектів і дозволить максимально підняти інтерес до них;
проведення прес-конференцій. Вони покликані висвітлювати майбутню виставку в засобах масової інформації. Розміщуються на сайтах прес-релізи проінформують про події виставки;- рекламні заходи на суміжних виставках.
Можуть включати розробку стендів, інформаційних релізів, поширення рекламних буклетів, роботу менеджерів і консультантів, спрямовану на залучення можливих учасників майбутнього виставкового заходу.
Весь комплекс цих робіт дає можливість залучити необхідну кількість експонентів, створити позитивний інформаційний фон навколо проведеного заходу та дозволяє досягти необхідного результату.
Comments