Деякі правила демонстрації виставкових стендів

Місткий конференц хол дозволяє проводити виставкові заходи різної спрямованості. Більшість керівників підприємств вважають, що виставки дають можливість підвищити інформованість при вивченні потреб ринку. Це допомагає при підписанні важливих документів про співробітництво з іншими юридичними особами. Виставки дозволяють знайомитися з передовими досягненнями конкурентів, оцінювати стан бізнес-середовища, просувати власні товари.
Такий захід вимагає серйозних фінансових вкладень, тому віддача від його проведення повинна бути максимальною. Все це вимагає серйозних підготовчих послідовних зусиль. Початком цього процесу зазвичай є чітко спланована рекламна кампанія, спрямована на потрібну цільову аудиторію. Це приверне увагу відвідувачів до конкретного інформаційного стенда, оформленню якого потрібно приділити особливу увагу.
Стенд, встановлений в конференц холі, повинен відразу привернути увагу відвідувачів. Для цього, звичайно за ним розміщуються об’ємні, що впадають в очі, конструкції (кулі, щити, прапори).
При ближчому розгляді стенду, увагу учасників привертають великі яскраві елементи в нижньому ярусі. При цьому ефект посилюється, якщо максимально повно використовувати вертикальні поверхні. Однак не потрібно забувати про почуття міри і пам’ятати, що головне на стенді – це його експонати. Тому не варто перевантажувати інформаційну складову поверхні зайвим текстом.
Завжди потрібно пам’ятати про ретельну підготовку виставкового персоналу. Співробітник з низькою кваліфікацією може повністю знецінити всю ідею демонстрації продукції компанії. Це повинен бути справжній професіонал, який би міг на достатньому рівні дати необхідні пояснення і тим самим привернути увагу до стенда.
Правильно організована виставка в конференц холі принесе реальні результати:
- Проінформує про позитивні якості продукції компанії;
- Приверне нових партнерів;
- Дозволить бізнесу розвиватися стабільно і плідно.
Comments