Logo

Як правило, конференції, презентації, будь-які бізнес-збори не обходяться без використання певного набору апаратури. Святим правилом для організаторів конференцій нехай стане одне слово: розетки! Якщо під час оздоблення будівлі їх передбачили надзвичайно мало і не в тих місцях, заздалегідь приготуйте подовжувачі, безперебійники, адаптери та інші «примочки». Щоб потім не змушувати нікого на себе чекати, коли раптом виявиться що у вас штекер від проєктора не підходить до розетки. Отже, в обов’язковому порядку забезпечте світло, звук, встановіть проєктор (увімкніть його до комп’ютера або програвача заздалегідь!).

Якщо в приміщенні є білі стіни або штори, полотно для проекції можна не ставити, в іншому випадку подбайте не лише про полотно, а й про наявність штор або жалюзі на вікнах, щоб в потрібний момент створити сутінки.

Якщо в ході заходу вам потрібен буде звук, намагайтеся заздалегідь налаштувати апаратуру, щоб потім не знущатися з барабанних перетинків своїх партнерів і гостей. Ноутбук беріть свій особистий, адже в разі чого тільки ви зможете з ним «дійти згоди». Якщо планується мережева робота, заздалегідь попередьте відвідувачів конференції, щоб брали свої комп’ютери і запросіть тямущого сисадміна.

Ваш проєкт стане успішним, якщо ви створите йому успішний імідж. Використання новітніх інформаційних технологій – найкоротший шлях до того, щоб про вашу справу вважали просунутою та перспективною. Якщо конференція планується з елементами виставки, подбайте про необхідну кількість столів, стендів, канцтоварів (особливо про такі абсолютно вже не айтішні дрібнички, як скотч, ножиці і кнопки).

Організація і проведення конференцій затягує – озирнутися не встигаєшь, як завершивши роботу над одним проектом, зявляється новий задум, особливо, якщо з першого разу все вийде добре.

 

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74