Logo

Організатори заходів, особливо на початку свого професійного шляху, стикаються з таким питанням: аудиторія визначена, тема ясна, спікери обрані, зал для презентацій, тренінгів орендований … Що робити далі? Звичайно, потрібно розрекламувати тренінг, щоб на нього прийшло якомога більше учасників.

Як це зробити?

Ми пропонуємо кілька способів, які можуть допомогти зібрати гостей для тренінгу, і тим самим окупити сам захід.

Реклама в соціальних мережах
Це, напевно, те, що приходить в голову в першу чергу. Якщо ви є організатором заходів, найімовірніше, у вас є сторінка в тій чи іншій соціальній мережі, де ви ділитеся результатами своєї роботи. Ця сторінка може служити і платформою для реклами. Крім особистого облікового запису, можна замовити рекламу в популярних пабліках, чия аудиторія збігається з вашою. Також можна створити «подію» або окрему групу конкретно для вашого заходу, яка буде містити не тільки основну інформацію, але і «фішки», завдяки яким можна отримати більше учасників. Про це читайте нижче.

E-mail розсилка
Поштові розсилки – це дієвий метод, особливо, якщо у вас є своя база потенційних клієнтів. Якщо такої бази немає – в допомогу партнери. Вся складність розсилок в тому, що навіть якщо людина, якій прийшов лист, відкриє його, не факт, що він прочитає всю інформацію до кінця. Тому, яким би ексклюзивним ви не вважали свій захід, без «фішок» не обійтися. Що це може бути?

Відгуки

Про вплив відгуків кажуть завжди і всюди. Вони дійсно грають важливу роль під час прийняття рішення про покупку / замовлення. Тому, попросіть своїх клієнтів залишити про вас відгуки. А краще зніміть їх відгуки на відео.

Якісний Відеовідгук здатний не тільки залучити нову аудиторію, а й підвищити довіру до вас .

Сайт / Лендінг

Дайте потенційним покупцям посилання на сайт або лендінг. Це також підвищує довіру до вас, як до організатора. Крім того, на сайті / лендінгі можна більш детально описати, що таке тренінг, який тренінг організовуєте саме ви (персональний, навчальний, тренінг з особистісного росту, бізнес-тренінг і т.д.). Чим докладніше інформація, тим менше потрібно буде перевантажувати читачів в листах і рекламних постах.

Акції, подарунки, знижки

Ні для кого не секрет, як на людину впливають слова «Акція», «Знижка». Порадуйте своїх клієнтів спеціальною пропозицією, яку ви підготували для вашого заходу. Це може бути знижена вартість або безкоштовні матеріали (друковані, аудіо, відео), що стосуються теми тренінгу, а також знижка на наступний захід. Тут все залежить від вашої фантазії і можливостей.

Особисте запрошення

Для серйозних тренінгів, навчальних заходів, особисте запрошення учасника – це прояв поваги до нього, показ важливості його присутності на вашій події. Таким чином, ви не тільки разрекламіруете свій тренінг, а й підвищите лояльність клієнтів.

Контекстна реклама

Дієвий метод, якщо ви правильно визначили цільову аудиторію. Саме чітке розуміння ЦА допоможе залучити достатню кількість учасників при мінімальних витратах на контекстну рекламу.

Гостьовий пост

Напишіть цікаву статтю і прорекламує свій тренінг. Далі справа за малим – знайти ресурс або кілька ресурсів, які читає ваша ЦА, і домовитися про розміщення публікації.

Банери, листівки, статті в газетах

Класичні варіанти реклами, такі як роздача листівок, замовлення рекламних банерів, публікації в газетах / журналах, також можуть працювати, але в цих випадках витрати будуть більші, а шанси потрапити в цільову аудиторію менші.

Радіо, реклама по ТБ

Тут справи йдуть також як і у випадку з банерної рекламою і листівками. Але, якщо вам дозволяє бюджет, такі варіанти реклами не будуть зайвими.

Сарафанне радіо
Запропонуйте учасникам прийти на тренінг з одним другом, пояснюючи, що удвох і веселіше і дешевше. Таким чином, ви не тільки разрекламіруете подію за допомогою «сарафанного радіо», а й збільшите загальну кількість учасників.

Це були основні методи, які можна використовувати в рекламі заходу.

Отже, підводимо підсумки.

Просто зрозуміти, як провести захід, підготувати все необхідне для події, створити цікавий контент, домовитися про оренду приміщення для тренінгів – це не гарант того, що на ваш захід прийде багато учасників. Такий результат може забезпечити тільки правильна реклама. А який спосіб реклами підійде саме вам, можна зрозуміти лише методом спроб і помилок. Вдалих рекламних компаній!

 

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74