Logo

Виставка давно перестала бути просто демонстрацією чого-небудь. Сьогодні виставка – це цілий маркетинговий хід, який здатний виділити бізнес серед конкурентів, підняти його на більш високий рівень. Так давайте ж розберемося, як організувати виставку найбільш ефективно. По-перше, яку виставку ви плануєте провести? Під словом «організувати» можна виділити кілька варіантів: організувати виставку свого бізнесу на великому виставковому заході, організувати власну самостійну виставку або виступити організатором виставки, в якій можуть брати участь компанії, що працюють у вашій галузі.

Сьогодні пропонуємо поговорити саме про другий варіант – якщо ви плануєте організувати свій власний самостійний захід. Що потрібно для виставки? Розглянемо основні моменти, на які обов’язково потрібно звернути свою увагу.

Визначте мету

Безумовно, без мети немає сенсу що-небудь організовувати. Подумайте, для чого вам потрібна виставка?

В процесі у вас можуть виникнути такі думки:

  • Для збільшення продажів;
  • Для розширення ринку;
  • Для підтримки іміджу;
  • Для впізнаваності бренду і т.д.

Тільки чітко розуміючи мету, можна починати продумувати саму концепцію виставки, адже для різних цілей вона буде відрізнятися.

Концепція

Безумовно, для того, щоб захід виділився серед інших подій, потрібно подумати, як провести виставку, яка б запам’яталася присутнім. Для цього краще вибрати певну концепцію події. Таким чином, ви створите оригінальний захід, де всі елементи будуть доповнювати один одного.

Бюджет

Розрахуйте, скільки ви можете витратити на організацію виставки і рекламну компанію. Від того, який бюджет ви заплануєте, буде залежати все:

  • Масштаб виставки;
  • Зал;
  • Кількість тих, хто прийшов і т.д.

Для того, щоб не прогадати з бюджетом, перегляньте ціни на всі послуги, які стануть в нагоді вам в процесі підготовки і проведення заходу. Якщо у вас є така можливість, доцільніше розрахувати бюджет з невеликим запасом. Це краще, ніж відчути нестачу фінансів вже в ході роботи над подією.

Оренда виставкового залу

Що потрібно пам’ятати при оренді залу? Він повинен бути досить просторим, щоб всі гості і учасники, які, ймовірно, будуть присутні на вашій виставці, відчували себе вільно і комфортно. Другим важливим моментом є місце, де знаходиться приміщення. Краще вибирати зал, який характеризується хорошим розташуванням і зручною транспортною розв’язкою.

Стенди/товари

В залежності від мети, яку ви собі поставите, потрібно робити упор або на інформаційне наповнення виставки, або на товари. Якщо ви хочете збільшити продажі, покажіть свій товар потенційним покупцям, розкажіть, в чому його переваги, чим він відрізняється від інших продуктів, представлених на ринку. Якщо у вас з’явилася нова послуга – розповідайте про неї якомога більше.

Цікава ідея


На одній з виставок, команда, що представляє газету «Теленеділя» придумала цікаву ідею. Вони розклали біля стенду пачки газет, а по центру поставили екран. На екрані була зображена жінка, що розповідає про газету. Але, коли біля стенду хтось зупинявся, диктор починала звертатись з екрану безпосередньо до перехожого. Наприклад, якщо біля екрану зупинялася дівчина, диктор починала приблизно таку промову: «Вітаю, ну нарешті ви підійшли! Не соромтеся, беріть газету. Це свіжий випуск. Так, так, я звертаюся до вас, дівчина з червоною сумочкою!»
Природно, диктор і камера були добре замасковані, але ефект від цієї, здавалося б, простої ідеї був неперевершений.
Люди зупинялися біля стенду, брали газети і підходили знову, щоб почути про себе ще пару слів..

Мультімедіа

Ми вже говорили про flash-презентаціях, і про те, яким чином вони можуть спрацювати, якщо робити їх правильно. Під час виставок, flash-презентації також можуть зіграти не останню роль, так як вони дозволяють в повній мірі розповісти про компанію / продукт максимально цікаво.

Роздатковий матеріал

Гості підуть, і як показує досвід, забудуть все, про що дізналися на виставці. Тому в ваших інтересах «нагадати» їм про найголовніші моменти заходу. Створіть друковані матеріали з основною інформацією про вас / вашу компанію / послуги / товар …

Ще кілька організаційних порад

Важливим є також реклама вашої виставки. Тому цей пункт ні в якому разі не можна недооцінювати і залишати на потім. Ми вже висвітлювали особливості реклами тренінгу, ці принципи можна застосовувати також і для поширення інформації про виставку. Крім цього, варто звернути увагу ще на один важливий пункт: Встановіть зв’язок із засобами масової інформації розішліть прес-релізи і запросіть журналістів взяти участь у вашій виставці. Важливо, щоб ви дали їм інформаційний привід, зацікавили своїм прес-релізом. Можливо, не зайвим буде залишити якусь інтригу або разом із запрошенням надіслати їм фотографії і список VIP-персон, які будуть присутні на події.

Сподіваємося, що у нас вийшло розкрити основні питання щодо проведення виставок. UBI Конференц Хол бажає вам тільки вдалих заходів, легкої організації, а також безліч задоволених відвідувачів!

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74