Logo

UBI Конференц Хол вже розповідав, як правильно організувати участь у виставці, визначити концепцію, скласти бюджет і продумати стенд. Але, як щодо матеріалів для розповсюдження?.. Що потрібно друкувати, в яких кількостях, як за допомогою роздаткового матеріалу максимально привернути увагу клієнта і при цьому не витратити весь бюджет – розповімо в сьогоднішній темі.

Підготовка до виставки – це досить трудомістке заняття, яке вимагає значного часу. Але, на жаль, всі старання організаторів можуть «зійти нанівець» з однієї простої причини: потенційний клієнт забуде про вас.

Виставка – інформаційно насичена подія, на якому гості отримують максимум інформації в мінімально короткі терміни. А тому від того, чи отримає відвідувач ваші матеріали для розповсюдження та чи зацікавлять вони його, буде залежати успіх вашої роботи. За статистикою, понад 80% гостей виставки роблять рішення про покупку або замовлення не під час самого заходу, а протягом перших 3 місяців після події. Це ще раз підтверджує особливу значимість і ефективність роздавання поліграфічних матеріалів на виставці.

З чого починається Створення поліграфічних матеріалів для розповсюдження

Спочатку, важливо розуміти, що всіх відвідувачів не можна «згрібати під одну гребінку». Можна виділити мінімум 4 групи всіх присутніх на виставці:

  • Нецільова аудиторія;
  • Цільова загальна група;
  • Цільова група фахівців;
  • VIP-персони (часто організатор запрошує їх самостійно).

Відповідно, рекламні роздаткові матеріали для виставки будуть відрізнятися в залежності від аудиторії, на яку вони розраховані. На виставці доцільно використовувати такі матеріали для розповсюдження:

Візитки

Для нецільової аудиторії буде достатньо звичайних візитних карток. Поряд з візитками конкретних співробітників, можна створити і візитки самої компанії.

Листівки, буклети, журнали, каталоги

Цей вид продукції необхідний для цільової аудиторії. На листівках і буклетах в обов’язковому порядку повинен бути присутнім логотип, назва та контакти компанії. Буклети та журнали – більш об’ємні матеріали, які дають можливість детальніше розповісти про ваш товар, «притягнути» потенційного покупця.

Порада

Зверніть увагу на оригінальне оформлення ваших матеріалів. За кілька годин виставки, відвідувач може отримати десяток пакетів з рекламою. І якщо раптом ваші поліграфічні матеріали будуть нецікавими, і не зможуть нагадати потенційному клієнту про ваш стенд і якість товару – ваша робота буде зім’ята і викинута в урну. Вся ваша рекламна продукція повинна бути оформлена в одному стилі, а інформація направлена ​​на цільового покупця. Правильний контент, який не тільки розповість про ваш продукт, а й «вирішить» проблему клієнта – основа ефективної комунікації з покупцем. Чим конкретніше буде інформація, чим менше в ній буде води і чим гармонійніший дизайн – тим краще.

Прайс

Чи потрібно роздавати прайс відвідувачам? На це питання немає однозначної відповіді. Наприклад, для зарубіжних виставок роздача прайса – це поганий тон. Зазвичай відвідувачі залишають свої візитки представникам компанії за стендом і ті скидають прайс на їх електронну адресу. У нас трохи інша ситуація. До прайс-листів відносяться цілком лояльно. Але, важливо розуміти, що часто на виставках присутні звичайні менеджери, які не приймають рішень, а зібравши всю інформацію, надають її керівникам.

Уявіть ситуацію: той чи інший керівник не бачив вашого товару, він знає тільки його суму, відповідно, роблячи вибір між вашим продуктом і продуктом вашого конкурента, він вибере не кращий варіант, а дешевший. Тому часто представники компаній вдаються до хитрощів, яка може врятувати становище: вказівка ​​цін зі знижками для учасників виставки.

Закінчуючи питання з цінами, ми все ж таки рекомендуємо видрукувати достатню кількість прайс-листів, на випадок якщо відвідувач серйозно зацікавиться вашим товаром і захоче придбати його на місці або зробити це найближчим часом. І навіть якщо учасник виставки просто запитає вас про вартість, ви не повинні розвести руками і вибачитися за відсутність цін. Прайс обов’язково повинен бути, а от роздавати його чи ні – справа кожної окремої компанії.

Альбоми

Альбоми – найвитратніший і менш популярний вид роздаткового матеріалу. Використовуються вони конкретно для VIP-персон. Мета альбому –розповісти історію компанії, познайомити з її співробітниками і донести всі переваги.
Так, дуже швидко ми пройшлися по головним видам і особливостям  матеріалів для розповсюдження. Сподіваємося, що наші поради допоможуть зрозуміти, що при організації виставки важлива не тільки оренда виставкового залу, наявність стендів та загальна концепція, але також і робота над рекламними матеріалами, які допоможуть презентувати вас і ваш товар не тільки під час самого заходу, але також і після його проведення.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74