Logo

Новий рік не за горами: в магазинах вже з’являються ялинкові іграшки, мішура, штучний сніг та інші атрибути самого очікуваного свята зими. Все це налаштовує на особливий лад, з’являється передчуття чарівництва та чудес. Саме час починати думати ще про одну дуже важливу справу – організацію банкету.

Як Новий рік зустрінеш, так його і проведеш

Знайома фраза? Ми впевнені, що хоча б раз, але вона виявлялася для вас правдивою. Пропонуємо в цьому році провести експеримент: ми ділимося з вами своїми порадами та ідеями, як організувати і як відзначити новорічний корпоратив, ви враховуєте їх в підготовці до торжества і ідеально проводите свято

Чи згодні на експеримент? Тоді геть зайві розмови, приступаємо до справи!
Гості

Отже, перш за все порахуйте, скільки гостей буде присутнє на банкеті. Саме це буде принципово важливим при підготовці до заходу.
Бюджет

Ви повинні чітко розуміти, скільки грошей готові витратити на святкування. Зробіть моніторинг цін на ті чи інші послуги, які будуть необхідні в процесі організації і проведення свята. Розуміючи, скільки що коштує, вам буде простіше сформувати свій бюджет.

Зал

Беріть до уваги важливість роботи офіціантів. Найчастіше, банкет проходить не одну годину, а тим більше, коли зустріч має такий привід як Новий рік.

Уявіть таку ситуацію: пройшло пару годин, стіл заповнився порожніми тарілками, кількість яких продовжує збільшуватися в геометричній прогресії. В якийсь момент, стіл стає схожим на звалище. Ні, ні і ще раз ні! Роль офіціантів дуже важлива, і не тільки в плані прибирання посуду. Офіціанти накривають на стіл, подають гарячі страви, забирають порожні тарілки, стежать, щоб на столах було досить їжі і напоїв.

Меню

Мабуть, один з найприємніших пунктів нашої сьогоднішньої розмови. Варто сказати, що банкет можна організувати в ресторані, де їжу вам приготують прямо на місці, а можна замовити послуги кейтерингу в будь-яку вподобану вам приміщенні. Останнім часом саме другий варіант користується більшою популярністю, так як люди втомилися від стандартного банкету в ресторані. На сьогоднішній день досить широкий вибір кейтерингових компаній, які організують вам не тільки харчування на вашому святі, але також допоможуть з вибором майданчика, декоруванням залу, доставкою необхідних меблів і багато в чому іншому. А це значно спрощує підготовку до будь-якого заходу.

На що звернути увагу?

      Обираючи кількість страв, потрібно пам’ятати, що під час банкету чоловік з’їдає, в середньому, 1 кг їжі. Жінки їдять набагато менше – близько 800 м

Увага: при цьому не враховуються десерти та напої!

До слова про напої. Подібний стандарт існує і для підрахунку кількості алкоголю. Так, на одну людину передбачається 300 г будь-якого міцного напою і стільки ж вина. Але! Ці цифри досить абстрактні, і не варто бездоганно їм вірити. Покладайтеся на те, який колектив збереться на банкеті і скільки серед присутніх тих, хто не вживає алкоголь. А, можливо, ви захочете відсвяткувати безалкогольний Новий рік?

Якщо на банкеті планується невелика кількість гостей, можна підійти до складання меню більш індивідуально.

Чому це так важливо?

Справа в тому, що у кого-то з присутніх може бути алергія на той чи інший продукт, і святкування Нового року цілком ймовірно закінчиться досить плачевно. Якщо ж у вас немає можливості дізнатити цю інформацію, намагайтеся уникати в стравах інгредієнтів, які можуть викликати алергічну реакцію, наприклад, горіхів і меду. Все інше по меню – це тільки ваша фантазія і матеріальні можливості. Спробуйте!
Обслуговування

Беріть до уваги важливість роботи офіціантів. Найчастіше, банкет проходить не одну годину, а тим більше, коли застілля має такий привід як Новий рік. Уявіть таку ситуацію: пройшло пару годин, стіл заповнився порожніми тарілками, кількість яких продовжує збільшуватися в геометричній прогресії. В якийсь момент, стіл стає схожим на звалище.

Ні, ні і ще раз ні! Роль офіціантів дуже важлива, і не тільки в плані прибирання посуду. Офіціанти накривають на стіл, подають гарячі страви, забирають порожні тарілки, стежать, щоб на столах було досить їжі і напоїв. Зазвичай, прийнято наймати 1 офіціанта на 10 гостей. Це оптимальний варіант, коли офіціант

спокійно справляється зі своєю роботою, не перевантажується і встигає всіх обслужити.

Розваги

Новий рік – свято, якого чекають цілих 12 місяців, а тому він не повинен пройти нудно! Заздалегідь обговоріть, які конкурси та ігри ви хочете бачити на своєму банкеті. Головне, потрібно пам’ятати, що розважальна програма повинна бути веселою, цікавою, але не перенасиченої. Якщо присутні не встигатимуть поїсти і відпочити – це буде ваш мінус.

Трохи музики

Крім новорічного оформлення залу для банкету, особливий настрій святу може надати музика. Додайте до списку відтворення на заході кілька новорічних пісень. Нічого не спадає на думку? Тримайте кілька найпопулярніших хітів Нового року:

  • ABBA- Happy New Year
  • Billy Mack – Christmas Is All Around
  • Mariah Carey- All I want for Christmas is you
  • Wham!- Last Christmas
  • Frank Sinatra- Let It Snow
  • Frank Sinatra – Jingle Bells
  • Скрябін – З Новим роком та Різдвом

Безумовно, по кожному з перерахованих вище пунктів можна написати окремий пост. Ми прописали лише основні моменти, які важливо врахувати при організації банкету на 2018 Новий рік . Зі свого боку  можемо лише побажати вам вдалого новорічного торжества і везіння протягом усього подальшого року!

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74