Logo

Анонсування події в соціальних мережах – найбільш дієвий метод розповісти про неї. Цей спосіб часом замінює навіть повноцінну рекламу на сайті компанії-організатора, адже все частіше активності клієнтів зростають саме в соц.сетях. Сьогодні ми розглянемо, як оформити сторінку заходи в популярній мережі на сьогодні – Facebook, і зробити це так, щоб залучити якомога більше відвідувачів.
У яких випадках потрібно створювати захід у Facebook? Анонсувати свою подію в соціальних мережах можна завжди, якщо захід відкритого типу. Не важливо, що саме ви організовуєте: семінар, концерт, майстер-клас, вебінар і т.д. Соціальні мережі, в тому числі Facebook, дозволяють привернути увагу більшої кількості гостей – не тільки постійних клієнтів, але і нову аудиторію. Крім того, завдяки точній настройці таргетинговой реклами, інформація про вашу подію буде показана максимально зацікавленій публіці.

ЯК ОФОРМИТИ СТОРІНКУ ЗАХОДУ В FACEBOOK

Створити подію в Facebook легко: заходимо в розділ «Заходи», натискаємо «Створити захід», вибравши його тип – закритий або відкритий і оформляємо сторінку, записуючи всю необхідну інформацію про подію. Організатор повинен заповнити обов’язкові поля – назва заходу, його початок і кінець, місце проведення. Далі потрібно прописати подробиці події. Розглянемо деякі правила оформлення сторінки події, а також основні помилки, з якими можна зіткнутися при її створенні.
Назва

Назва події повинна бути максимально лаконічною тв зрозумілою. Коли ваша подія виявиться в стрічці разом з іншими, відвідувачі будуть бачити тільки частину назви, тому варто або скоротити її до пари слів, або вказувати безпосередньо тему заходу. Вдалий приклад:

Ще один невдалий приклад, коли організатори не подбали про дублювання інформації на зображенні. Що ж виходить? Якщо не перейти на саму сторінку події, чоловік так і не дізнається, що організатори підготували цікаву фінансову тренінг-гру Cashflow. Далі – дата і місце проведення. Тут все гранично зрозуміло. подробиці





Розглянемо ще один приклад – анонсування освітньої лекції. В даному випадку ЦА вже інша, їй важливо дізнатися подробиці події і вигоди, які вони отримають від його відвідин. Тому і текст виглядає абсолютно інакше. По-перше, організатори довели актуальність обраної для лекції теми. По-друге, вказали, що саме відвідувачі дізнаються під час заходу. Далі йде інформація про спікера (з посиланням на його особисту сторінку, щоб бажаючі могли дізнатися про нього самостійно). Після цього можна прочитати, кому буде цікаво дана подія. В самому кінці організатори продублювали, коли і де буде проходити захід, а також яка його вартість і як можна на нього зареєструватися.
В результаті, на сторінці цього заходу почали з’являтися коментарі про відсутність важливих даних. Чи може це вплинути на відвідуваність події?

 

Перейдемо до недуже вдалого прикладу. Організатори Київського Ультрамарофона створили сторінку з заходом, де вказали занадто мало інформації про подію. І якщо у випадку з відкриттям «Зеленого театру», недостатньо інформативний текст не вплинув на відгуки про нього, то, очевидно, ЦА марафону розраховувала отримати більше подробиць.

Ще один важливий пункт: заходячи на сторінку заходу, відвідувач бачить лише кілька перших абзаців тексту з блоку «Подробности». І тільки якщо його зацікавили ці пару рядків, він натисне «Ще» і прочитає інформацію до кінця. Це означає, що вступні слова повинні бути максимально цікавими та інтригуючими, щоб людина захотіла дізнатися більше.

ЧЕК-ЛИСТ З ОФОРМЛЕННЯ СТОРІНКИ ЗАХОДУ У FACEBOOK

Узагальнюючи всю викладену вище інформацію, можна сформувати невеликий чек-лист, який стане в нагоді при створенні сторінки наступної події:

  • Вибирайте лаконічну й інформативну назву заходу.
  • Зображення, що супроводжує пост повинно містити основну інформацію про подію.
  • Вказуйте дату і місце події максимально коректно. Опис заходу повинен мати структуру, відповідати потребам ЦА.
  • Якщо в описі згадуються люди і компанії (спікери, провідні, партнери), робіть посилання на їхні сторінки в Facebook.
  • Особливу увагу приділяйте написанню перших абзаців блоку «Подробиці».

UBI Конференц Хол сподівається, що наші поради допоможуть в анонсі заходу в соціальних мережах, та гарантуватимуть його високу відвідуваність.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74