10
Aug 2018
Прогресивне покоління Y: як привернути їх на навчальні заходи
Покоління Y, мілленіали, покоління бумеранга … як тільки не називають людей, що народилися між 1980-і роками і початком 2000-х. Вони сміливі, зухвалі, мислячі інакше. І інформацію вони також сприймають по-іншому. Як же зацікавити їх і залучити на навчальний захід?
ОСОБЛИВОСТІ ПОКОЛІННЯ Y
Мілленіали народилися в «епоху великих змін» – бурхливий розвиток цифрових технологій, поява Інтернету, соціальних мереж, глобалізація та багато іншого. Їх батьки інші – вони рано одружилися, заводили дітей, швидко розлучалися і рідко прагнули до побудови успішної кар’єри Спостерігаючи за цим, мілленіали діють інакше: вони розвиваються, постійно навчаються, прагнуть досягати нових висот, користуватися інноваціями та новими технологіями. У них інші маркери успіху, вони більше цінують досвід і навички, ніж матеріальні бонуси. Таким чином, саме покоління Y є для організаторів навчальних заходів головною цільовою аудиторією, яка по-справжньому зацікавлена в розвитку і отриманні нових знань.
Як привернути покоління Y свій захід?
Незважаючи на любов мілленіалов до знань, вони підуть далеко не на всі лекції або семінари. Як же презентувати свій захід так, щоб молоді люди захотіли на ньому присутні. Покажіть вигоди Мілленіалам важливо розуміти, що вони отримають від відвідування заходу. Вони цінують швидкий результат, а значить варто максимально чітко пояснити, якими навичками та знаннями вони зможуть володіти після події. Не дарма в статті «Сторінка конференції в соціальних мережах: основні правила і помилки оформлення» ми акцентували увагу на тому, що потрібно анонсувати, яка актуальність події, де можна буде застосувати отримані під час нього знання і т.д. . Підвищіть свій рейтинг Найчастіше молоді люди приймають рішення, покладаючись на чиїсь відгуки і рейтинги. А значить, просуваючи свою подію, акцентуйте увагу на відгуки слухачів, на те, з якими відомими спікерами ви працюєте, і як ваш захід рекомендують в Мережі. Вибирайте авторитетних спікерів Мілленіали мають критичне мислення, вони не вірять «на слово». Відповідно, щоб отримати їхню довіру, спікер повинен володіти не тільки великою кількістю знань, але і непохитним авторитетом. Запропонуйте онлайн навчання Це означає, що ви повинні надати їм цю можливість, запропонувавши участь в вебінарах або онлайн-трансляціях заходів. Впроваджуйте інтерактивне навчання Покоління Y не слухатиме нудні лекції і часові доповіді. Їх навчання має бути цікавим і захоплюючим. Використовуйте ігри, квести, командні завдання, щоб мотивувати їх навчатися «практично», а не тільки за допомогою теорії. Більше візуальних даних Якщо під час заходу ви використовуєте презентації, то забудьте про довгі слайди з тисячами слів. Замініть їх на графіки, картинки і відео. Це не тільки більш цікаво, але і дозволяє краще запам’ятати інформацію. Завжди будьте на зв’язку Молоді люди – просунуті користувачі Інтернету. Вони можуть отримати необхідну інформацію за лічені секунди, просто вбивши запит в пошуковик. Щоб сформувати тісний взаємозв’язок з мілленіаламі, ви повинні бути тим самим «пошукачем». Діліться з ними новинами, цікавими даними та фактами з тієї чи іншої тематики, щоб вони могли в будь-який час отримати від вас якісний контент. Резюмуючи, скажімо, що покоління Y готове вчитися і розвиватися, тому організація навчальних заходів для них – це не тільки цікаве, але і вигідне заняття. Використовуйте наші поради, і вам буде легше залучити молодих людей на свої події!Comments