21
Sep 2018
Діджитал-інструменти vs роздаткові матеріали на конференції: хто кого?
Не так давно ми не могли уявити собі конференцію без численних буклетів, програм заходів, анкет, карт і т.д. Але вже зараз багато організаторів починають відмовлятися від друкованої продукції і переходити на мобільні додатки і спеціальні онлайн-сервіси для заходів.
Діджитал або папір?
Перш ніж вибирати, що саме підійде для вашого заходу, варто озвучити нюанси обох варіантів.Мінуси паперових раздаток
Вага
Блокноти, програмки, схеми залу, список спікерів та учасників заходу – що тільки не друкують організатори і не роздають гостям. Таким чином, часто люди змушені носити з собою по кілька кілограмів макулатури.Ціна
Для того щоб надрукувати якісну поліграфію доведеться виділити більшу частину бюджету. А якщо в останній момент на захід зареєструється більше учасників, ніж очікувалося раніше, організатору доведеться доплачувати за додатковий тираж. Крім вартості самої поліграфії, потрібно розуміти, що доведеться платити також за доставлення поліграфічних матеріалів, за пакети, в які вони будуть упаковуватися, а також за ручки для записів. Таким чином, використання Діджитал-інструментів дозволяє організаторам заощадити бюджет, отримати миттєво зворотний зв’язок від гостей, а також залучити їх до комунікаційного процесу.Нераціональність
Найчастіше більшість роздавальних матеріалів взагалі не використовується гостями під час конференції, а після заходу вся ця поліграфія і зовсім викидається в найближчі урни. Мінуси Діджитал-інструментівНедоступність
Досі не всі користуються смартфонами на належному рівні, щоб відчувати себе на конференції впевнено. Особливо складно використовувати Діджитал, якщо цільова аудиторія заходу – люди старшого покоління.Звичка
Погодьтеся, ми звикли до того, що на конференції нам дають пакет з друкованими матеріалами, і відмовитися від цього буде досить складно.Невдоволення спонсорів
Часто пакет з роздатковими матеріалами містить рекламну інформацію про спонсорів, сувеніри та пам’ятні подарунки. І вважається, що поки складно знайти онлайн-альтернативу таким спонсорським пакетам. Так що ж, майбутнє за поліграфією? Не можна говорити про це однозначно. Річ у тім, що багато організаторів відмовляються від Діджитал тільки тому, що не розуміють, як можна впровадити його в свою діяльність. Що робити? По-перше, призначити відповідальних співробітників за допомогу гостям, на випадок якщо у кого-то сяде зарядка або буде потрібна додаткова консультація. По-друге, запропонуйте спонсорам альтернативу їх рекламної поліграфії. Спливаюча при підключенні інтернету реклама, можливість купити їхню продукцію в один клік і т.д. По-третє, якщо ви плануєте використовувати спеціальний мобільний додаток, дайте розгорнуту інформацію про нього ще до конференції: напишіть статтю про це на своєму сайті, періодично нагадуйте в соц.сетях про необхідність завантажити додаток, зніміть ролик, як користуватися додатком і ін. Говорити про те, що діджитал не може замінити поліграфію неправильно, важливо просто зрозуміти, як використовувати його на конференції.Узагальнюючи все вищесказане, можна прийти до висновку, що Діджитал-інструменти – гідний конкурент друкованим роздатковим матеріалами і має всі шанси на те, щоб колись витіснити їх з категорії обов’язкових на конференціях.
Comments