09
Nov 2018
Новий тренд: блогери на заходах
Ось уже кілька років поспіль робота з блогерами виходить на все більш високий рівень. І якщо раніше основний вплив на аудиторію надавали зірки – телеведучі, співаки, актори і т.д., то зараз контроль в інформаційній сфері переходить звичайним людям, які, показуючи свої будні, отримують все більше послідовників. Їм довіряють, до них прислухаються, а значить, залучення їх на заходи може не тільки зробити їм рекламу, але і сформувати довіру та добре ставлення до організатора. У наступному році запрошення блогерів на заходи стане ще більш популярним і навіть необхідним, так як це відкриває для бізнесу абсолютно нові можливості.
Що дає робота з блогерами:
- Впізнаваність бренду;
- Створення ними брендованого контенту;
- Інтерес до компанії / продукту / послуги;
- Стимулювання замовлень і продажів;
- Підвищення престижу компанії / послуги / продукту і т.д.
Нюанси при роботі з блогерами
Не запрошуйте всіх підряд! Враховуйте тематику, в якій працює блогер. Якщо ви організовуєте бізнес-захід, fashion-блогери вам точно не підійдуть, так як їх передплатники абсолютно не ваша цільова аудиторія. Вибирайте тільки тих блогерів, які працюють у вашій тематиці. Звичайно, можуть бути і винятки. Але тоді потрібно розуміти, навіщо ви запрошуєте блогера – просто для того, щоб його передплатники дізналися про вас, або для того, щоб вони зробили у вас покупку / замовили послугу і т.д. Вивчіть сторінку блогера, якого хочете запросити. Якщо його блог геть забитий рекламними матеріалами, ймовірно, у його аудиторії вже немає безумовної довіри до його рекомендацій. Більш того, велика кількість реклами може навіть дратувати. Тому все частіше організатори заходу приймають рішення запросити відразу 10-15 блогерів з невеликою аудиторією (але активної), так як у них в блогах ще не так багато реклами, ніж одну людину з великою кількістю передплатників (але неактивних). Вибирайте хороші локації для заходів! Локація повинна мати зручне місце розташування, а також стильний дизайн. На локації обов’язково повинні бути присутніми цікаві фотозони і багато декору. Так у вас буде більше шансів, що гості зроблять цілу фотосесію, зазначивши вашу подію. Надавайте все, що обіцяли. Часом, щоб привернути увагу блогерів до свого заходу, організатори можуть прикрасити і пообіцяти те, що не в змозі надати. Тому, якщо ви заявили про присутність зірки, потурбуйтеся, щоб вона все-таки прийшла. Якщо ви пообіцяли екскурсію, майстер-клас або розіграш подарунків, ви повинні це виконати! Попросіть кейтеринговую компанію організувати гарний фуршет. Чому так важливий цей пункт? Згадайте, з чого починалися блоги? З фотографій їжі. Кілька років тому всі стрічки соціальних мереж були заповнені саме ними. Незважаючи на те, що ця тенденція стала менш популярною, блогери не упускають можливості сфотографувати красиве блюдо, коктейль або цікавий десерт. Не залишайте блогерів нудьгувати. Якщо серед гостей заходу будуть блогери, ви повинні розуміти, що вони не знають нікого з присутніх, а значить, можуть швидко занудьгувати. Щоб цього не сталося, організуйте цікаву розважальну програму та періодично підходьте до блогерам, цікавлячись, чи всі їм подобається. Приклади вдалої співпраці з блогерами Ставка на fashion-блогерів Буквально місяць тому популярний український дизайнер Andre Tan презентував свою нову колекцію осінь-зима 2018/2019. Особливим було те, що колекцію представляли не професійні моделі, а fashion-блогери. Вони постали в образах друзів, які прийшли в кінотеатр на перегляд фільму. На самому заході-презентації були присутні не тільки ті блогери, які стали особами бренду, але і багато інших популярних модники, за якими стежать в Інтернеті. Про те, який ефект справив цей захід не варто навіть говорити. Кожен із запрошених блогерів написав про свою участь в такій значущій події в світі моди. Тільки уявіть, який резонанс отримав івент, адже кількість передплатників у деяких з блогерів досягає 600 тисяч чоловік. До речі, Андре Тан зізнався, що зробив ставку на блогерів тому, що саме вони зараз правлять в інформаційному просторі. Захід для блогерів від Novita Пару місяців назад косметичний бренд Novita випустив цілу лінійку нової продукції. В честь цього вони не просто покликали на свій захід блогерів, а зробили його спеціально під них. Що важливо для блогерів? Яскраві знімки. Саме тому організатори вибрали локацію з відкритою терасою, яка викликала особливе захоплення у гостей. Всім дівчаткам-блогерам підготували пишні блакитні спідниці і білі футболки – фірмові кольори Novita. Фотографії з цього заходу буквально заполонили Інстаграм. Але і це не все. Щоб публікація контенту із зображенням Novita тривала, всім гостям подарували по цілому набору косметики. Таким чином, ще кілька тижнів по тому дівчата викладали в мережу пости зі своїми рекомендаціями і порадами з купівлі нової продукції від Novita.Узагальнюючи, скажімо, що запрошувати блогерів на заходи можна і навіть потрібно! При цьому важливо правильно вибрати блогерів для кожного конкретного події, а також не розчарувати їх під час самого івенту.
Comments