Logo

Швидше за все, організатори заходів хоча б раз стикалися з неефективною роботою персоналу на виставці. Це може проявлятися по-різному – хтось не знає, як завести розмову з відвідувачем і зацікавити його, хтось забуває, що він знаходиться на роботі і починає передзвонюватися або спілкуватися з іншим персоналом … Саме тому ми вирішили підготувати для вас кілька універсальних правил, які допоможуть зробити персонал на виставці справжньою командою мрії.

Роль персоналу на виставці

Крім того, що під час виставки, співробітники можуть відповісти на всі питання відвідувачів, докладніше розповісти про послугу / продукт і т.д., вони ще й формують загальне уявлення про компанію.

Яким би цікавим не був продукт, представлений на виставці, якщо персонал не викликає приязні, можете вважати, що швидше за все, відвідувачі залишать про стенд не дуже приємні враження.

ТОП-5 ЗАБОРОН ДЛЯ ПЕРСОНАЛУ ВИСТАВКИ

Звичайно, що стосується репутації та вражень про компанію – тут важлива кожна дрібниця в роботі персоналу виставки. Ми виділимо кілька найсерйозніших порушень, які часом спостерігаються за стендом під час заходу.

Їжа під час роботи

Всі ми люди і всі ми потребуємо поїсти. Це дуже важливо пам’ятати! Тому, якщо ви не хочете, щоб співробітники стояли за стендом і жували (а це відштовхує відвідувачів), потурбуйтеся про складання зручного графіка обідів. Кожен з команди повинен чітко розуміти, у скільки він може піти на перекус.

Розмови один з одним

Ще одна досить поширена проблема – бесіди під час виставки. Як це виглядає з боку? Уявімо, що ви відвідувач виставки. Вас зацікавив стенд, і ви підходите до нього, щоб дізнатися подробиці про товар / послугу і т.д. Але підійшовши ближче, ви виявляєте, що весь персонал за стендом спілкується один з одним. Ви вважаєте, що вони занадто зайняті, та й підходити відразу до групи співробітників вам не дуже то і зручно. Ви почекали пів хвилини в надії, що на вас звернуть увагу, але цього так і не відбулося. Що ви робите? Правильно, розвертаєтеся та йдете.

Відхід зі стенду

Ще одне гучне «ні» –  це порожній стенд. «Я відійшов, бо ніхто з відвідувачів не підходить», «Я вирішив відлучитися з особистих питань» – це все просто відмовки. За стендом завжди повинен бути хоча б одна людина, при цьому вони не повинні збиратися групами десь в одній частині стенду!

Поза «спиною до відвідувачів»

Ідеальний співробітник за стендом –  це співробітник, який стоїть до відвідувачів особою, посміхається і першим йде на контакт. Якщо штатний працівник більшу частину часу проводить спиною до людей, шанси на те, що відвідувачі підуть від стенду, так нічого і не запитавши про продукт / послугу, збільшується в 2 рази.

Демонстрація роздратування

Дійсно, працювати з людьми буває досить складно. Але! Завдання співробітників на виставці ЗАВЖДИ бути привітним, усміхненим і доброзичливим.

Як працювати з персоналом на виставці?

А тепер розглянемо кілька правил для організаторів, впровадження яких допоможе уникнути різниці між очікуваннями від співробітників і реальністю.

Дрес-код

Багато компаній видають персоналу на виставках спеціальну уніформу. На наш погляд, це має право на існування, але в більшості випадків, співробітники відчувають себе більш впевнено, коли вони одягнені в свій особистий одяг. Тому не варто насильно нав’язувати їм уніформу, можна просто встановити дрес-код. Діловий стиль для виставки – ідеальне рішення!

Зверніть увагу: часто співробітників одягають в уніформу для того, щоб вони відрізнялися від персоналу інших підприємств. Але! Адже ніхто не забороняє ідентифікувати колег за допомогою аксесуарів. Наприклад, придбайте однакові фірмові хустки, які можна пов’язати на шию або руку, замовте бейджи або брошки.

Визначте сфери відповідальності

Розподіліть між співробітниками завдання, пропишіть, хто за що відповідальний.

ВАЖЛИВО: робіть це заздалегідь, а не в день самої виставки!

Порадьтеся із співробітниками

Трохи вище ми писали про те, що кожен із співробітників повинен чітко розуміти, коли він іде на обід. Це стосується і незначного відпочинку, а також часу перебування за стійкою і часу, коли можна пройтися виставковою залою та подивитися на роботу конкурентів. Звичайно, ви можете чітко регламентувати все це, але дайте співробітникам самим розпорядитися своїм часом. Тому складіть графік і запропонуйте їм самостійно розподілити, хто коли піде на обід, і хто буде знаходитися за стендом.

До речі: для персоналу можна вдатися до послуг кейтерингу, щоб уникнути лотків з їжею біля стенду.

Не влаштовуйте «колонію суворого режиму»

Виходячи з того, що ми писали раніше про спілкування між персоналом, деякі можуть піти в крайність і взагалі заборонити колегам спілкуватися. Цього не потрібно робити! Просто поясніть, що переговори не повинні заважати роботі. Крім того, співробітники повинні бути постійно повернені обличчям до відвідувачів, і при наближенні нового відвідувача, приділяти увагу йому, а не колезі. Ви в «одній упряжці» з персоналом.

Пам’ятайте, що ви також частина команди, тому завжди ставтеся до своїх підопічних з повагою. Вони повинні відчувати, що ви з ними заодно і прагнете, щоб виставка пройшла «на ура».

Сподіваємося, що ці поради допоможуть вам створити ідеальну команду для роботи на виставці.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74