24
Jan 2019
ТОП-5 оман про бізнес-заходи
Бізнес-заходи – важлива складова для розвитку компанії. Разом з тим, подібні івенти завжди оповиті безліччю міфів і помилок. Щоб розставити всі крапки «над i» ми розвіємо найпопулярніші омани про бізнес-заходи.
ТОП-5 популярних оман про бізнес-заходи
1. Бізнес-заходи неефективні Чомусь багато компаній як і раніше недооцінюють роль бізнес-заходів в розвитку бізнесу. Насправді, грамотно організований івент може дати більший фітбек, ніж розсилки, корпоративні подарунки для партнерів, поліграфія і т.д. Ні для кого не таємниця, що люди більш відкриті до сприйняття компанії, якщо у них є особистий досвід комунікації з нею. А кращої комунікації, ніж на бізнес-івент і бути не може. 2. Це дороге задоволення Вартість залежить від того, наскільки масштабний ви хочете організувати захід. Безумовно, чим більше гостей, чим більше конференц-зал, чим більше обслуговуючого персоналу і т.д., тим дорожче обійдеться захід.Але тут варто врахувати, що і вигода від таких івентів в рази більша, адже ви отримуєте лояльних клієнтів, нових партнерів і покупців. 3. Так що там організовувати? Орендував зал і все! Часто представники компаній апелюють, що організація бізнес-заходу починається і закінчується на оренді залу. Ні, ні і ще раз ні! Міркуючи таким чином, ви маєте всі шанси просто злити весь бюджет і не добитися бажаного результату від івенту. Такі події потребують ретельної підготовки з усіх аспектівІ головне, що ви повинні зробити – визначити мету заходу. Чого ви хочете від івенту? Заявити про компанію? Залучити нових партнерів / спонсорів? Розповісти про появу послуги або продукту? Тільки розуміючи мету заходу можна визначити найбільш підходящий формат його проведення. А від формату буде залежати і все інше. Наприклад, організація кейтерингу. Що більше підійде для заходу – банкет, фуршет, а може просто кава-брейк? Які розваги варто підготувати – живий виступ музикантів, інтерактиви з допомогою сучасних технологій, розіграші, а може конкурси?А як щодо технічного оснащення? Чи буде вам необхідний конференц-зв’язок або підсилювачі звуку? А раптом знадобиться установка сцени або подіуму? Як видно, все взаємопов’язано, а тому мета заходу – це те, що повинно бути вирішено в першу чергу. 4. Бізнес-захід буде нецікавий гостям Ще одна поширена помилка, що бізнес-захід обмежується конференцією, переговорами, ну максимум – презентаціями. Це не так! Виходячи з попереднього пункту, ми вже зазначили, що все визначає мета івента. Тому, виходячи з мети, можна підібрати абсолютно будь-який формат, модифікуючи його під свої бажання і вимоги. В кінцевому підсумку, головне, щоб у присутніх залишилися позитивні враження від заходу, адже саме емоції найчастіше грають важливу роль в ухваленні рішення про співпрацю / партнерство / покупці і т.д. 5. Навіщо когось наймати? Зробимо все самі! Насправді, організація будь-якого заходу – це трудомісткий процес, який вимагає певних знань, часу і досвіду. І якщо ви готові витрачати свій дорогоцінний час і час своїх співробітників (бо одному провести івент буде вкрай складно), то можете спробувати зробити все самі. Але правильніше доручити організацію професіоналам. Це допоможе заощадити і час, і гроші. Крім цього, від якості проведення івенту в першу чергу залежить саме ваша організаторська репутація, тому в спільних інтересах довірити це фахівцям, щоб уникнути будь-яких промахів. UBI Конференц Хол сподівається, що нам вдалося спростувати деякі міфи про бізнес-заходи, а це значить помилок під час їх підготовки буде значно менше!Comments