Logo

Жоден захід не може обійтися без оформлення. Воно створює потрібний настрій, допомагає перетворити приміщення під конкретні завдання. Сьогодні UBI Конференц Хол розгляне деякі основні правила, які потрібно знати перед роботою над декором локації.

Оформлення заходів: зонування

Перше, що потрібно пам’ятати – необхідність зонування простору. Особливо це стосується великих локацій з великою площею. В такому випадку зонування за допомогою декору є просто обов’язковим.На які зони можна розділити приміщення?

Зона вітання

Welcome зона – перше, що бачать гості, приходячи на захід. І від того, наскільки правильно вона буде оформлена, залежить те, з яким настроєм присутні увійдуть в основний зал. Як правило, в зоні вітання розміщують стіл, де персонал може відзначати явку гостей. Також там можуть бути дивани, щоб люди мали можливість комфортно дочекатися своїх знайомих і вже компанією піти в зал.

Press wall

Це фотозони в тематиці заходу. Залежно від специфіки івенту, вона може бути більш «пишної», яскравою або, навпаки, стриманою. Наявність такої зони на заході стало вже необхідною деталлю, оскільки знімки, зроблені біля Press wall, часто стають основою фотозвітів на події. Фотозони також допомагають збирати контакти присутніх (при необхідності). До речі, про це ми писали в статті «Подзвони мені, подзвони! Контакти учасників заходу: як, коли і навіщо? ».

Зона прийому їжі

Особливу увагу зверніть на оформлення святкового столу. Як правило, цю зону прикрашають за допомогою квітів, різних фруктів, стрічок, ваз, текстилю і т.д.

Зона залу

Це основний простір, де гості проведуть найбільше часу, тому вона повинна бути продумано «від А до Я».

Базові прийоми декорування заходу

  • Перелічимо найбільш популярні варіанти декору для заходів:
  • Мобільні стенди;
  • Надувні фігури;
  • Декор з текстилю;
  • Квіткові композиції;
  • Надувні кульки;
  • Cвічки;
  • Брендовані елементи;
  • Оформлення відео-проекціями і т.д.

Основні правила декорування локацій

По-перше, потрібно враховувати стиль та інтер’єр приміщення, де буде проходити захід, а по-друге – характер івенту. Ці дві речі допоможуть визначити, який тип декору краще використовувати, які кольори оформлення будуть більш доречні і т.д. Наприклад, іміджеві заходи часто оформляються у фірмових кольорах компанії і з лаконічним декором. А ось для корпоративів або вечірок цілком підійдуть більш яскраві деталі, кулі, незвичайні конструкції та ін.У будь-якому випадку, яку б стилістику ви не вибрали, її потрібно дотримуватися у всіх дрібницях. У якій би зоні не знаходились гості –  welcome, фотозоні тощо., вони повинні відчувати себе частиною заходу, не випадаючи з придуманою концепції.

Також пам’ятайте, що не потрібно декорувати зал за кілька днів, цим варто зайнятися вже безпосередньо перед заходом. Інакше кулі можуть луснути, а квіти –  засохнути.

Освітлення

Звичайно, освітлення не можна назвати «декором», тим не менш, ми не можемо про нього промовчати. Саме освітлення (точкове, основне, лампи різних кольорів) допоможе акцентувати увагу на потрібних зонах, створити необхідний настрій.

Сучасні технології

В окрему категорію також виділяємо використання сучасних технологій на івентах. 3D-проекції, висновок зображень на стіни приміщення і багато іншого – ось, що може по-справжньому здивувати присутніх.

Сподіваємося, ми надихнули вас на правильний вибір майданчиків для організації заходів, а також використання незвичайного декору.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74