Logo

З початку року ми дуже багато говорили про те, як правильно організувати заходи для дорослих і дітей, провести онлайн-трансляцію і т.д. Але зовсім мало розповіли про кейтерінг. Виправляємо свою помилку і представляємо вашій увазі нашу добірку трендів 2019 року в сфері кейтерінгу.

Роль кейтерингу

Спочатку розвіємо можливі сумніви і скажемо, що кейтеринг – це не та складова заходу, про яку можна забути або поставитися несерйозно. Справа в тому, що виїзне обслуговування може як витягнути івент, так і повністю його провалити, а це значить, що до його організації потрібно підійти зі знанням справи.Не будемо голослівними, просто наведемо приклад. Ви організували досить масштабну конференцію тривалістю 5-6 годин. І начебто все на вищому рівні – професійні і цікаві спікери, швидка реєстрація учасників, якісні роздаткові матеріали. Але тут проходить пару годин, і гості починають відчувати спрагу, а незабаром і голод. Їм стає не до спікерів, все, про що вони думають, де б купити хоча б чашечку чаю або шоколадку. Івент провалений.

Або ще один приклад. Ви виступаєте організатором презентації нової продукції. Ви відмінно попрацювали, запросили багато гостей, блогерів, підготували унікальні фотозони, цікаву шоу-програму. А на кейтеринг у вас просто не вистачило сил, і ви доручили це недосвідченому колезі. А той, наприклад, на свій смак замовив дуже багато жирної їжі і мало овочів. Одні гості просто не їдять таку їжу, інші – бояться залишити пляму на одязі. І знову присутні незадоволені. Провал.

Разом з тим, вдало організований кейтеринг покликаний не тільки догоджати гастрономічним побажанням гостей, але формувати атмосферу івенту, і навіть бути частиною загального декору локації.

Тренди в сфері кейтерінгу

Так що ж варто запам’ятати організаторам, щоб в цьому році порадувати своїх гостей?

Правильне харчування forever

«ПХ» як часто говорять «адепти» правильного харчування давно увійшло в життя сучасних людей і стало мейнстрімом. Навіть вулична їжа стала більш корисною, що вже говорити про кейтерінг. У зв’язку з цим у нас є дуже прості рекомендації – зменшите кількість м’яса на заході, якщо ви його і подаєте, обмежтеся куркою. Використовуйте більше овочів, фруктів і зелені. Можете навіть подбати про вегетаріанців, розробивши для них невелике меню. Запевняємо, це буде сповна оцінено.

«Галопом по Європах»

Можна помітити цікаву тенденцію – на заходах часто подають страви тієї чи іншої кухні. Why not? Це незвично, цікаво, так чому б не поекспериментувати? Ви можете організувати кейтеринг з традиційними стравами однієї країни, або ж змішати відразу кілька кухонь, надавши гостям вибір.

Фотогенічна їжа

Незаперечний тренд останніх декількох років – привабливий зовнішній вигляд їжі. Тільки згадайте, з чого взагалі починався Instagram, ні з фотографій чи їжі? Звичайно, з цього! З того часу фотогенічність стала основною фішкою багатьох кафе і ресторанів, що зробило їх популярними в усьому світі. Прослідкуйте, щоб все меню кейтерингу виглядало максимально «апетитно». Люди люблять знімати їжу і виставляти в соціальні мережі, і якщо ви все зробите правильно, ви зможете отримати безкоштовну рекламу в інтернеті від своїх же гостей.

Акцент на шеф-кухарі

Ні для кого не стане відкриттям те, що часто найпопулярніший бренд або корпорація стають такими завдяки своїм власникам. І це цілком закономірно, адже нам приємно розуміти, що на чолі всього стоїть конкретна людина. Так само і з їжею. Коли ми знаємо, що всі ці смачні страви готував ось цей конкретний шеф-кухар, ми на підсвідомому рівні відчуваємо свою ексклюзивність. Саме тому на деяких заходах організовують відкриту кухню або кулінарні майстер-класи, на яких кухар при гостях готує страви і відразу ж подає їх присутнім.

Крафтовоя продукція

Автентичність, оригінальність – ось, що цінується в їжі останнім часом. Крафтове пиво, вино, сир, ковбаси, овочі і фрукти прямо з ферми – гарантуємо, гості будуть в захваті. По-перше, така продукція часто відрізняється більш незвичними смаками (через незвичайних прянощів, спецій і т.д.). По-друге, вона сприймається як більш екологічна і здорова. Сподіваємося, що наші рекомендації стануть в нагоді вам при організації кейтерингу, і всі ваші гості будуть ситими і задоволеними.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74