Logo

Конференції стали невід’ємною складовою сучасного життя. Вони дозволяють отримати нові знання, знайомства, зав’язати партнерські відносини, презентувати себе, свій бізнес і т.д. У зв’язку з цим, все частіше ми стикаємось із необхідністю виступати перед аудиторією. Сьогодні ми поговоримо про те, як підготувати свій виступ так, щоб зацікавити глядачів і отримати нових клієнтів/партнерів.

Правила підготовки до виступів

Ми підготували для вас декілька порад, які, сподіваємось, допоможуть вам справити на глядачів правильне враження і завести ділові знайомства.

Важлива людина, а не тема

 

Так, ви все правильно зрозуміли! Як би не складно було це визнати, але це правда. Яку б цікаву тему ви не обрали, глядачі все одно будуть сприймати інформацію через призму вашої особистості. Одяг, дикція, міміка, жести, інтонації – ось, що запам’ятовується людині. Тому, іноді, ми і відчуваємо розчарування, коли приходимо на захід дізнатись щось нове з цікавої для нас теми, і ніби як і інформація непогана, але оратор не чіпляє, не привертає нашу увагу, його нудно слухати. Після таких заходів залишаються неоднозначні враження, нам здається, що нас в чомусь обмежили, чогось недодали.

Тому заздалегідь обміркуйте, що ви одягнете, і наскільки одяг буде відповідати вашому позиціонуванню. Прорепетируйте свою промову, розставте правильні акценти у виступі, подумайте, яку інформацію слід говорити більш емоційно, яку – менш. Як ви виглядаєте зі сторони – стоїте на місці не рухаючись або можливо, навпаки, бігаєте по сцені, не зупиняючись? Пам’ятайте, що навіть найбільш незначні деталі створюють ваш образ і впливають на враження про вас.

Слайди – допомога, яка може «втопити» спікера

 

Як правило, на конференціях неможливо обійтись без презентацій. І дійсно, слайди допомагають візуалізувати інформацію, доповнити промову. Акцентуємо увагу – лише доповнити промову! Чесно зізнаємось, коли спікер просто додає текст свого виступу на слайди, а потім ще (о ні) читає це все на сцені, це геть псує враження про нього. Псує раз і назавжди.

Додавайте до презентації винятково візуалізацію своїх думок, картинки, відео, таблиці, діаграми та інше.

Обирайте діалог, а не монолог

 

Глядачам завжди приємніше відчувати себе активним учасником, ніж пасивним слухачем. Тому, при підготовці промови, чергуйте монологи і діалоги із аудиторією. Заохочуйте глядачів ставити вам запитання, коментувати інформацію і т. д. Чим більше люди будуть залучені в розмову із вами, тим краще.

Акцент на людях

 

Будь-яка промова, особливо якщо йдеться про ділові конференції, буде більш цікавою, якщо ви будете говорити про проблеми, перспективи своєї аудиторії. Не розказуйте про «міфічні» ситуації, переваги роботи з вами. Говоріть про те, як ваша інформація або співпраця з вами вирішить конкретні проблеми глядачів.

Сторітеллінг

 

Ми вже писали про те, як сторітеллінг може стати новим витком у розвитку бізнесу. На конференціях розповідь історій також вважається одним із кращих методів ведення розповіді. Всі ми любимо слухати історії, співпереживати герою, ставити себе на його місце. Тому сторітеллінг допоможе справити більш сильне враження на глядачів, встановити з ними більш тісний емоційний зв’язок.

Чим більше «картинок» ви намалюєте в уяві присутніх, чим яскравіше вони зможуть уявити те, про що ви говорите, тим міцніший зв’язок ви зможете встановити.

Порада: використовуйте гумор, він допоможе заручитись підтримкою людей. Але пам’ятайте, що гумор повинен бути доречним.

Правильно завершуйте доповідь

«Дякую за увагу», «У мене все», «Я закінчив» – як тільки не обривають виступ спікери. Насправді, подібні фрази створюють враження, що ви «відстрілялись» і хочете швидше піти зі сцени. Замість цього запропонуйте гостям поставити вам запитання, які їх цікавлять. Ще однією фішкою є фраза «Якщо у вас є запитання, пропозиції чи побажання, ви можете підійти до мене, щоб поспілкуватись особисто». Що це дасть? З одного боку, ви даєте зрозуміти, що вам дуже цікаво спілкуватись з аудиторією (але регламент конференції не дозволяє продовжити спілкування зі сцени). А з іншого боку, якщо люди підходять до вас поспілкуватись особисто, ймовірно, вони зацікавлені у вас/ваших послугах/продукті/співробітництві. Це означає, що у вас буде більше шансів зав’язати з ними ділові стосунки, обмінятись візитівками і домовитись про подальше спілкування.

Сподіваємося, що ці поради стануть вам у нагоді в подальших конференціях. А поки стежте за появою нових статей на сайті UBI Конференц Холу.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74