Logo

Кожен організатор заходу прагне максимально заповнити зал. У нашому огляді фахівці UBI Конференц Хол поділяться інноваціями, що допомагають ефективно продавати квитки на заходи.

Використовуємо соціальні медіа

Соціальні мережі є важливим компонентом онлайн-маркетингу будь-якого публічного заходу чи зборів, на які може прийти велика аудиторія.

Ось декілька основних способів як змусити соціальні мережі працювати на збільшення продажів квитків:

  • Додайте графічно привабливу листівку або рекламне оголошення в соціальних мережах з усією необхідною інформацією;
  • Додайте вашу подію або створіть сторінку заходу, наприклад, у Facebook;
  • Якщо платформа дозволяє це зробити, розмістіть віджет безпосередньо на Facebook і інші сторінки заходів, щоб люди, які купують квитки на заходи, не переривали свою сесію в соціальних мережах.

Показуємо кількість проданих квитків

Ще одна хитрий прийом, який можна успішно використовувати, щоб продавати квитки на заходи онлайн – додати зворотний відлік або відлік нещодавно зареєстрованих людей на вашій цільовій сторінці. Показуючи наочно скільки людей вже зареєструвалось на захід, і скільки квитків продано, ви передаєте відчуття термінової необхідності покупки, нагнітаєте інтерес до заходу.

Створюємо живий чат

Згідно із соціологічними дослідженнями, 44% онлайн-споживачів вважають, що відповіді на запитання живою людиною під час онлайн-покупки – одна з найважливіших функцій, які пропонують веб-сайти сьогодні.
Часто можливість живого спілкування та швидкого відгуку стимулює негайну покупку квитка.

Встановлюємо ticket-tracker

Помістіть його в верхній або нижній колонтитул, який слідує за користувачами при прокручуванні вгору і вниз по цільовій сторінці.

Використовуйте ticket-tracker, що оновлюється в режимі реального часу, щоб користувачі могли бачити його підйом або спад.

Подумайте про зміну кольору шрифту, наприклад, на яскраво-червоний, для передачі відчуття терміновості повідомлення.

Додайте у спливаюче вікно, при остаточному виході користувача зі сторінки, запитання на кшталт «Ви впевнені, що хочете вийти? Залишилось лише п’ять квитків за зниженою ціною ».

Увімкніть кнопки обміну поруч з тікером, щоб потенційні власники доменів могли інформувати своїх друзів і колег про терміновість події.

Використовуємо платну рекламу

Платна реклама в інтернет-виданнях, журналах і галузевих блогах – ефективний спосіб привернути увагу широкої аудиторії, викликати інтерес до заходу.

Оплата за перегляд реклами дозволяє замовнику контролювати витрати, встановлюючи максимальний щоденний бюджет. Це включає в себе відстеження переглядів, показів вашого оголошення та оплату в залежності від кількості людей, які його побачили. Щойно денний бюджет переглядів оголошень буде досягнутий, реклама перестає відображатись. Що дозволяє ніколи не виходити за рамки бюджету.

Дієвий спосіб компенсації витрат на платну рекламу – партнерство. Для успішної співпраці потрібно переконатися, що ви охоплюєте цільову аудиторію, цікаву вашим партнерам. Активно використовуйте партнерські угоди, що компенсують ваші рекламні витрати.

Почніть пошук популярних сайтів, галузевих публікацій і авторитетних блогерів, потенційно цікавих вашої цільової аудиторії.

Досліджуйте і порівнюйте ціни на доступні пропозиції. Якщо платите за рекламний банер, переконайтеся, що розумієте, як часто він буде показуватись.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74