Logo

Організація нішевих заходів в Україні стрімко набирає обертів. У нашому матеріалі фахівці UBI Конференц Хол розкажуть про дієві засоби розширення цільової аудиторії. Ми поділимося досвідом залучення учасників нішевих івентів і порекомендуємо перевірені алгоритми популяризації нішевих подій. Отже, приступимо.

Гід із залучення великої кількості людей на нішеві заходи від компанії UBI Конференц Хол

Коли люди полюють за квитком на цікавить подію, то пошук в Інтернеті – це перше, з чого вони починають. Для зацікавленої цільової аудиторії, яка точно знає на який івент вона хоче піти, знайти потрібний захід не складе великих труднощів. Складність полягає в залученні потенційних учасників івенту, які не підозрюють про існування вашої події.

Soсial media ресурс

Сьогодні соціальні мережі використовують все більше людей, впевнено зростає і час, що проводиться користувачами в них. Instagram і Facebook з успіхом застосовуються для залучення уваги цільової аудиторії та продажу квитків на івенти.

Наприклад, ви можете оптимізувати рекламні настройки в Facebook для користувачів, які шукають «весняні заходи для сімейного відпочинку в Київській області» або «Ідеї екоівентів».

Порада від UBI Конференц Хол: активно розміщуйте інформацію і рекламу в нових соціальних мережах. Так, в 2019 році прекрасно себе зарекомендував Tik Tok – доступний маркетинговий інструмент, що дозволяє залучити на заходи підлітків і покоління Z.

Веб-сайт івенту

Щоб залучити додаткову аудиторію на івент створіть веб-сайт або лендінг заходу. Це дозволить деталізувати інформацію про подію, плюс допоможе просуванню подальших івентів.

Основні ключові елементи івент-сайту:

  • Назва івенту;
  • Дата і час проведення;
  • Місце розташування;
  • Напрямок;
  • Розклад;
  • Інформація про наявність квитків;
  • Карта проїзду.

Використовуйте розумний копірайтинг

Часто завдання залучення нових учасників вузькоспрямованого (нішевого) заходу, вимагає перегляду мови, на якому організатори спілкуються зі своєю цільовою аудиторією. Наприклад, творці фестивалю Future Assembly (Великобританія) були стурбовані тим, що, оскільки їхній захід присвячено інноваційних технологій, івент привертав тільки людей, що працюють в цій галузі (переважно чоловічу аудиторію). Організаторам фестивалю хотілося бути інклюзивні, урізноманітнити свою аудиторію, залучити більшу кількість жінок. Змінюючи і тестуючи копірайтинг, який використовується в рекламних акціях Future Assembly, і пропонуючи безкоштовні квитки для дітей до 16 років, вдалося залучити 35% жіночої аудиторії. Що на 20% більше в порівнянні з аналогічними заходами попередніх років.

Побудуйте івент-спільноту

Проаналізуйте можливість під ’єднатись до будь-яких існуючих онлайн-спільнот. Різноманітні групи Facebook, теми Reddit, онлайн-зустрічі і популярні форуми за інтересами – все це відмінні майданчики для залучення цільової аудиторії.

Активізуйте знижки
Знижки – серйозний стимул для бронювання та раннього придбання квитків на захід. Встановіть часові лічильники на сайті і на сторінці івенту в соц.сетях, що дозволяють відвідувачам побачити розмір діючої знижки і кількість проданих квитків.

Займіться пошуком партнерів і спонсорів

Попередньо промоніторьте схожі заходи і івенти конкурентів. Таким чином ви зберете пул компаній, які можуть бути зацікавлені виступити спонсором вашої події. Заздалегідь продумайте різні взаємовигідні варіанти співпраці (інформаційна підтримка, грошова і т.д).

Показуйте на практиці свої можливості

Щоб публіка визначила цінність того чи іншого івенту, необхідно дати людям можливість побувати на цьому заході. Якщо ви хочете розширити цільову аудиторію і залучити нових учасників до покупки квитків на івент, має сенс провести невеликий захід для наочної демонстрації своїх організаторських здібностей і підігріву інтересу публіки до майбутнього івенту. Наприклад, ви проводите екологічну конференцію. Спробуйте брати участь і організувати невеликий розважальний івент на масштабній екологічній виставці. Так ви зможете зарекомендувати себе і привернути увагу потенційних учасників до підготовлюваної конференції.

Співпрацюйте з блогерами та інфлюенсерами

На основі переваг своєї цільової аудиторії виявіть людей здатних популяризувати ваш захід. У число інфлюенсерів (людей, здатних вплинути на потенційних учасників івенту) можуть входити локальні блогери, новинні портали або інсайдери галузі. Перший крок до їх визначення – встановити, до кого ваша цільова аудиторія прислухається і довіряє.

Порада UBI Конференц Хол: Підійдіть серйозно до відбору блогера. Сьогодні в Україні не бракує в охочих розповісти про івент через певну плату. Варто заздалегідь продумати механізми відстеження трафіку, залученого блогером на сторінку заходу. Це спростить аналіз ефективності даного інструменту просування.

Почніть вести блог

Ви добре відомі як експерт в організації нішевих заходів? Якщо ні, можливо, прийшов час почати цей шлях. Створіть інформативний блог на своєму веб-сайті та зв’яжіться з іншими професіоналами івент-галузі, щоб дізнатися, чи зацікавлені вони в розміщенні гостьових повідомлень в своєму блозі.

Це не тільки підвищить результати пошукової видачі блогу (новий контент відмінно підходить для SEO-просування), але також істотно допоможе розширити охоплення аудиторії івенту. Реклама в спеціалізованих блогах особливо корисна для нішевих заходів, навчальної спрямованості (семінари і тренінги, експрес-сесії). Оскільки читачі, які шукають інформацію з даної теми, можуть зацікавитися інформацією про ваших івентах.

Рекламуйте подію в пресі

Варто налагодити контакт з місцевою пресою. Популярні інформаційні видання і традиційні газети все ще є хорошим джерелом просування івентів. Часто вони мають у своєму розпорядженні цифровий еквівалент, який може надати вам посилання або згадку в тематичному огляді. Проаналізуйте, про що зазвичай пише джерело новин, і вирішите, наскільки він підходить саме вам. Не забудьте представити виданню цю інформацію у вигляді електроного прес-релізу.

Практичні фішки успішного планування та попередньої підготовки івенту

Все для спілкування
Організовуючи заходи, пам’ятайте, одна з головних причин, що стимулює людей відвідувати захід – можливість живого спілкування. Ставте себе на місце тих учасників, хто ніколи раніше не був на подібному заході і тих, хто відвідує івент один. Створюйте умови для активної взаємодії і спілкування. Новачок не повинен відчувати себе на івент ніяково. Нехай атмосфера заходу максимально сприяє живому невимушеному спілкуванню учасників.

Крута локація

Вибір відповідного конференц холу для проведення заходу є ключовим моментом в збільшенні відвідуваності заходи. Серйозно поставтеся до відбору приміщення. Пам’ятайте, на івенті всім повинно бути не тільки цікаво, а й комфортно! При відборі приміщення орієнтуйтеся на якість локації. Зверніть увагу на новизну, зручність розташування, технічну оснащеність локації, а не на низьку вартість оренди. Такий підхід (орієнтація на комфорт і зручність) обов’язково забезпечить вам приплив учасників на наступні заходи.

Ретельна підготовка

Жодна подія не проходить на 100% гладко, але багато неприємностей можна передбачити і усунути заздалегідь. Практика показує, що поспіх в організації заходу значно знижує рівень підготовки. Намагайтеся підійти до запуску івенту, розрахований час на основні організаторські процеси з невеликим запасом. Так ви зможете приділити достатньо уваги всім необхідним дрібницям.

Не відкладайте організацію заходу в довгий ящик, звертайтеся в компанію UBI Конференц Хол. Наш багаторічний досвід організації і просування нішевих івентів – запорука успішного проведення заходів будь-якої складності.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74