29
Jan 2020
Що потрібно знати про стратегію проведення заходів від планування до прасування
Часто організатори заходів настільки захоплені робочою рутиною, що формування повноцінної стратегії проведення події йде на другий план. Знайома ситуація? У нашій статті фахівці UBI Конференц Хол розкажуть про основні складові і важливі нюанси створення успішної стратегії проведення заходу.
Стратегія проведення заходу
Стратегія заходу – це цілеспрямована, вимірювана і заснована на даних програма проведення і просування заходу. Стратегія повинна чітко відповідати цілям івенту. Вона визначає дорожну карту дій, організаційні можливості і цілі події. Формування стратегії просування заходу відбувається на основі наступних підпунктів:- Розробка плану події;
- Визначення цілей івенту;
- Встановлення бюджету;
- Розробка просування заходу.
План проведення івенту
План проведення заходу покликаний максимально деталізувати і «розкласти по поличках» всі організаційні дії. Івент-планування базується на цілі і структурі події. Грунтуючись на категоріях подій і типах подій, план заходу забезпечує успішне проведення івенту і повернення інвестицій. Практика показує, що найбільш ефективно проводити планування, одночасно з постановкою цілей заходу. Порада від UBI Конференц Хол: Створюйте презентацію-план івенту, що включає наступні пункти:- Основні бізнес-цілі івенту.
- Зв’язок заходу з цими цілями.
- Кількість подібних івентів протягом року.
- Аналіз ресурсів для проведення заходу.
- Прогнозований результат.
Мета заходу
Мета заходу, як правило, конкретна і вимірювана. Ось кілька прикладів івент-цілей:- Об’єднання колективу;
- Підвищення морального духу;
- Навчання команди;
- Збір лидов.
- Зрозумілість;
- Вимірність;
- Досяжність;
- Реалістичність;
- Тимчасові рамки.
- Витрати на одного учасника заходу;
- Загальна кількість лидов, зібранних на заході;
- Спонсорська оцінка проведення заходу;
- Загальна кількість реєстрацій;
- Зростання згадок івенту в соціальних мережах та друкованних виданнях;
- Задоволеність учасників вмістом івенту;
- Зростання кількості активних учасників спільноти після події (в порівнянні із загальним числом до події);
- Чисельні результати опитувань задоволеності учасників;
- Оцінка промо активностей;
- Повідомлення в соціальних мережах, лайки і публікації, пов’язані з подією;
- Кількість проданих на захід квитків;
- Співвідношення витрат і доходів;
- Параметри (збільшення, зменшення) спонсорської участі;
- Кількість повторних учасників (для повторюваних подій).
Comments